kubaa_17 2 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Witam, nie znalazłem nigdzie tematu odnośnie serwisowania napędu quattro, posiadam silnik 3.0 tdi i przebieg 104tys km. Czy trzeba wymieniać jakieś oleje w dyfrach czy coć w ten deseń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Z tego co wiem olej w napedzie quattro nie wymienia sie, chyba ze ci cieknie czy tez musisz rozpolowic go to wymiana na nowy aso wchodzi w gre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Ja przy zmianie oleju w skrzyni zawsze mam zmieniany w dyfrze.....takie mam zalecenie mechanika....to tak samo jak był "przesąd" ,że w skrzyni sie nie zmienia..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 No to jaki olej się leje do dyfra? Mam 2.0 tdi Q, może nie koniecznie z ASO ta oliwa ale jak będzie trzeba to trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artak 1 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Kolega mając problem z szarpiącym torsenem w C6 3.0 TDI ASB zalał go MOTULEM GEAR 300 LS 75W90 robiąc dwie szybkie wymiany co 2 tygodnie i po drugiej wymianie objawy ustąpiły w 90%. Myślę, że do dyfra ten olej też się dobrze sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 nie ma czegos takiego ze sie oleju nie wymienia prze te pare lat to ma prawo sie zuzyc . U ciebie te b8 jest z 2010 ale tez bym wymienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarePB 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Czyli jakim olejem zalewać dyfer w b6 ? Normalnie 75/90 będzie ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Mi już kilka osób napisało, więc Ci przekażę - takim jak w serwisie, kilka stówek kosztuje ale przynajmniej Ci się nie zesra napęd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu13 2 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Podepnę się pod wątek z zapytaniem-moje auto jest w PL od ok.roku,posiadam książkę serwisową a tam pozycje wymiany oleju w przekładniach są na nein.sprawdzałem poziomy oleju w przekładniach oraz klarowność-jest jak najbardziej ok.Czy mam rozumieć że szwajcar nie wymieniał oliwy w przekładniach od nowości?Aktualny przebieg to 135 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się