Szwarco Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Witam Wszystkich Serdecznie i od razu przeproszę za to co zrobię "nietak" na forum ale jest sesja, ja jestem studentem więc niestety mój umysł mimo usilnych prób ogarnięcia - nie zawsze daje radę Jak napisałem wcześniej jest sesja więc bronie się nogami i rękami od nauki, a najlepszą "obroną" jest pieszczenie Mojego nowego nabytku Tak jak w temacie: nie działa mi manualne zmienianie biegów :/ kupiłem go z takim mankamentem i nie wiem co dalej z tym robić :/ Skrzynia na automacie bardzo dobrze sobie radzi (mój mechanik był pod wrażeniem że jest tak dobrze ) lecz gdy wychylam drążek zmiany na pozycje +/- to nic się nie dzieje... na wyświetlaczu też nic się nie dzieje (nadal "D"). Byłem u speców od automatów (na warszawskiej w Lublinie) i tam mi powiedziano żebym szukał samego drążka/centralki bo to może być czujnik wychylenia drążka... i stąd pytanie do Was: Czy macie może coś takiego, bądź wiecie gdzie coś takiego można dostać ?? Bo na allegro z tego co szukałem to niestety nic takiego nie ma :/ Proszę o pomoc oraz o wyrozumiałość Pozdrawiam
Banan Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Podobno jest to problem takiego magnesika który jest pod tą żaluzyjką , po prostu odpada od niej - http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-skrzynia-biegow-12/skrzynia-tiptronic-zf5hp19fl-fla-wymiana-oleju-potrzebne-czesci-przydatne-linki-307010/#post3930333 na końcu pierwszego posta jest filmik który mniej wszystko opisuje
Szwarco Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Dzięki Bardzo !! Zajrzę tam i to zbadam Pozdrawiam Serdecznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się