Piasek94 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Siema. Mam Audi A4 1.8 20V. W samochodzie cos sie psuło jakis czas temu. Mianowicie ciensienie oleju zapalalo sie i gaslo to byl obiad raz kiedys. Teraz cisnienie zapala sie caly czas jak sie nagrzeje powyzej 60 C. Dziś podlaczylem zarówke pod czujnik cisnienia oleju, dalem plus z akumulatora i jade trzymaja rowne obroty, zarowka gasnie (ginie cisnienie, czujnik dotyka masy) po czym zapala sie cisnienie oleju. Graja samoregulatory lecz nie zawsze, raz klepie raz nie. Nie ma reguly czy zimny czy cieply i tak i tak raz jest dopbrze raz jest zle. Pytanie jest takie wymieniac pompe olejowa? Zaworek bezpieczenstwa sie zacina czy pierw rozebrac i zobaczyc? I czy pod moske jest uszczelka czy poprostu silikon? I czy do wymiany pompy olejowej trzeba rozpinac rozrzad i z czego ona jest naprzedzana?
Dev Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Najpierw zdejmij miske. Masz zasrany smok w pompie. No i wlej porządny syntetyczny olej
Piasek94 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 sciagam miske a tam panewka.... od napedy pompy oleju.... tylnia w misce, przednia pouszczona, takze drugi motor. Chyba ze sie jajko nie zrobilo to nowa panewka dorobiona i jazda dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się