machu85 0 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Napewno komuś się przyda, ja ostatnio powymieniałem ponad 2m wężyków na nowe, koszt niewielki bo 5,50zł/m a można naprawić w ten sposób niejedną usterkę.. wężyki podciśnienia: system powietrza wtórnego: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek85 1 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 I na jakie usterki natrafiłeś podczas wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu85 0 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Wezyki byly popekane od zaworow klap kolektora ssacego, a przewod plastikowy biegnacy prawa strona silnika przy cewkach byl ulamany, wymienilem wszystkie wezyki zastepujac plastikowy przewod wezykiem wsadzonym do drugiego grubszego. Efekt: w vag-com w silniku w funkcji Readiness na 8 sprawdzanych obwodow 3 byly na czerwono Incorrect, teraz zostal juz tylko system powietrza wtornego na czerwono, reszta juz OK. W SAI musze jeszcze przy okazji sprawdzic zaworki bo juz youtube mi powiedzial jak to zrobic, moze jeszcze z tym sie uda porzadek zrobic.. Posted by TapaTalk2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byniek 0 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Mam prośbę Czy mógłby ktoś zrobić aparatem kilka fotek podciśnień od skracania dolotów? W moim ASN z tymi wężykami nie mogę dojść do ładu i nie działa mi skracanie dolotu, bo coś mam chyba źle podłączone. Próbowałem podłączyć je według schematu, ale nie bardzo mogę się połapać... Pomożecie? Ogólnie rozchodzi się o to, że skracanie dolotu chyba nie działa u mnie nieprawidłowo. Otóż miałem wcześniej Audi A6 C4 z silnikiem 2.8 174KM AAH i tam działało to w ten sposób, że na postoju odpalałem silnik i na wolnych obrotach z gruszką nic się nie działo. Dopiero po przekroczeniu 4000 obr/min gruszka ciągnęła dźwignię a gdy obroty spadły dźwignia się cofała. I tak tam być powinno. A w mojej A4 B6 3.0 ASN jest inaczej: odpalam silnik i po kilku sekundach od uruchomienia gruszki ciągną za dźwignie i tak pozostają cały czas. Nawet gdy kręcę do 6000 obr/min nic sie z nimi nie dzieje. Jeśli się nie mylę to w tej sytuacji cały czas mam krótkie doloty. Jestem pewien na 99% że jest coś nie tak. Czy ktoś pomoże mi z tym? Jak to działa w waszych ASN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu85 0 Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 U mnie po odpaleniu zaciąga max, ale kiedy zwalnia to nie wiem bo w czasie jazdy nie mam jak tego poobserwować, np w tdi zawór turbo po odpaleniu zaciąga max i zależnie od doladowania popuszcza tyle ile trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byniek 0 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 machu85 sprawdzałem tylko na postoju. Czy mógłbyś sprawdzić u siebie, czy na postoju po przekroczeniu 4000 gruszki popuszczą itp? Ja postaram się zamontować smartfona aby mi je nagrywał podczas jazdy i zobaczę co wtedy się dzieje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek85 1 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 na postoju powinna się poruszać przy przekroczeniu 4000 u mnie tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateoskr1 1 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Na postoju też się porusza, wystarczy posadzić kogoś za kierownicą żeby pogazował i poobserwować. Po odpaleniu auta gruszki przekręcają wałek od dolotu, aby powietrza była połowa (na zgaszonym silniku wałek jest w pozycji full). Po przekroczeniu ok 4100 obr. wałek wraca w pozycje full, czyli taką jak a zgaszonym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byniek 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Problem rozwiązany! Okazało się, że odwrotnie miałem podpięte wężyki do elektrozaworka (tego przy gruszkach). Teraz już wszystko działa jak należy:) A więc po dopaleniu silnika gruszki zaciągają i tak trzymają. Powyżej 4200 obr puszczają. Po zgaszeniu silnika również puszczają. Teraz czuć kopa przy 4200 podczas przyspieszania. Moc wróciła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro81 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Witam koledzy gdzie mogę dostać tą łapę od gruszki bo ułamał się zaczep ten okrągły >pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu85 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Chodzi Ci o podwójną gruszkę od kolektora ssącego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro81 0 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 tak , dokładnie tą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu85 0 Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Też mam jedną złamaną ale jedną daje sobie radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Ja będę w sobotę zmieniał kolektor, bo pęknięty jest w środku wałek, ale gruszki są ok i mają dobre te łapki a więc mogę odsprzedać. Przy okazji zmienię wszelkie podejrzane przewody na nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu85 0 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Ją już pospawałem ramię gruszki i śmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 ale ramię gruszki co masz na myśli ?? te łączniki takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu85 0 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 cięgno z gruszki, które porusza klapą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 A ja mam ułamany wałek cały, dlatego do wymiany cały środek. ---------- Post dopisany 15-05-2014 at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2014 at 20:37 ---------- Panowie, a jeszcze pytanie bo zabieram się za kolektor wężyki itp, i może mi ktoś podpowie, Ogólnie jest tak że szczelność pod kolektorem jest ok, jak wężyk od podciśnienia zdejmuję to ciśnienie schodzi słychać a więc trzyma, ale jak gaszę silnik to słychać taki syk, takie jak by spuszczanie powietrza co to może być ? gdzieś coś przepuszcza gdzie szukać ?? jakieś naprowadzenie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek85 1 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 zawór odmy to samo i ja mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Ale to tak ma być ?? czy do wymiany, bo mam w spadku dostałem odmę, i bym zmienił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się