Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyskakujące błędy, zamulenie silnika 1.9 tdi 110km


Daniel1.9tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W skrócie opisze swój problem. Błędy: 00575, 00519, 00625. Samochód na 3 i 4 biegu przy 3 tys. obrotów przymula sie lub dalej nie chce się wkręcic. Na 5 biegu przy 100km/h samochód wpada w tryb awaryjny(turbina przestaje działać) jest strasznie zamulony. Co to może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodem moze być zapieczone dźwigienki turbiny lub nieszczelny układ dolotowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że geometria była czyszczona i nie zauważyłem żadnych nieszczelności w przewodach podciśnieniowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna może być w n75, na próbę możesz zamienić go z przetwornikiem EGR, poza tym posprawdzałbym stan wtyczek i kabli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest on po lekkich modyfikacjach. Ma założonego chipa(kupilem go juz takiego) nic przy tym nie ruszałem bo było dobrze, I czujnik n75 jest założony od 2.5 tdi. Może mi ktoś wytłumaczyć po co jest założony ten czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że logi podobno robi się od 3 tys do 4.5 tys obr. a ja nie mogę na 3 begu 3.5 tys obr. przekroczyć

W 1.9TDi robisz od 1500obr do 4000 albo jak przestanie jechać. Przemik juz sobie w tym poradzi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki Przemik?

---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ----------

a dobra ok nie załapałem na początku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki Przemik?

---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ----------

a dobra ok nie załapałem na początku :)

:decayed: cieszę się że załapałeś. Chodziło o kolegę który kazał Ci zrobić logi 2 posty wyżej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok :)

---------- Post dopisany 14-02-2014 at 13:17 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2014 at 15:00 ----------

Logi zrobione przez "przemik" :) podejrzenie padło na uszkodzony lub zalany olejem czujnik ciśnienia doładowania który znajduje sie w ECU. W weekend spróbuje to sprawdzić i zrobić z tym porządek. Napisze jak będzie się zachowywał samochód po tej operacji. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok :)

---------- Post dopisany 14-02-2014 at 13:17 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2014 at 15:00 ----------

Logi zrobione przez "przemik" :) podejrzenie padło na uszkodzony lub zalany olejem czujnik ciśnienia doładowania który znajduje sie w ECU. W weekend spróbuje to sprawdzić i zrobić z tym porządek. Napisze jak będzie się zachowywał samochód po tej operacji. :)

Wow widzę uderzyłeś bezpośrednio do guru :decayed: No pochwal sie jak ogarniesz temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze :)

---------- Post dopisany 16-02-2014 at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2014 at 13:28 ----------

Czujnik i ECU suchy. Ani grama oleju. Komputer podmieniany więc to napewno nie to. Prawdopodobnie turbina przeładowuje i trzeba ją zregenerować :/ Wszystko na to wskazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...