griga-st Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opis silnika EA888 który zagości w naszych Audi na następne kilka dobrych lat : http://freeweb.siol.net/liliko37/mp3/SSP%20384%20-%20Audi%201,8l%204V%20TFSI-Motor%20mit%20Kette.pdf
griga-st Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 Konstruktorzy prezentują rodzinę silników EA888. Wprawdzie w rodzimym języku producentów, ale po obrazkach coś tam można zakumać Präsentation Dr.-Ing. Brenneisen
griga-st Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Tyle obiecuje ABT:http://www.abt-sportsline.de/typo3temp/mp_soap_client_files/ProduktDokument/1/8V0%20120%20370%20CJXC_kompakt_quattro_AS_D.pdfa tyle MTM: http://www.mtm-online.de/de/Audi/S3-8V-Limousine/2-0-TFSI-221-kW-300PS-Quattro?FZID=S38VL221Q&KIT=m2s3l300380qmv---------- Post dopisany 15-03-2014 at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany 07-02-2014 at 22:17 ----------W ostatnim Audi Magazin jest obszerny PR-artykuł o tych silnikach. Demontaż dolotu. Wprawdzie w jakimś Vauwiku, ale silnik ten sam. Edytowane 8 Września 2014 przez griga-st
POWER-KRIS Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 http://m.interia.pl/magazynauto/news,nId,1864800
griga-st Opublikowano 11 Października 2015 Autor Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) http://m.interia.pl/magazynauto/news,nId,1864800 Wszystko się zgadza poza drobnym szczegółem: problem miały WSZYSTKIE silniki wyprodukowane do polowy 2011. Posty raczej do "paniki olejowe"j pasują jak tu? EA888 generacja IIIB: http://www.greencarcongress.com/2015/05/20150514-gen3b.html Edytowane 11 Października 2015 przez griga-st
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się