freezblock 1 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Od jakiegos czasu w silniku jest brzęczenie tak jakby był to łańcuch. Podczas jazdy też często gęsto to słychać. Dzisiaj zdjąłem pokrywe, żeby zobaczyć co i jak. Łańcuch był mocno napięty zero luzu a napinacz mogłem wcisnąć tak na oko ze 2 mm. Jak to powinno wyglądać na zdrowym napinaczu ? Nagrałem jak pracuje silnik i słychać takie brzęczenie. Telefon był przy napinaczu. Trzeba się dobrze wsłuchać. A może to co innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny 1 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Kiepski filmik....nagraj normalny filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freezblock 1 Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Nagrałem jeszcze raz, niestety leszej jakości dźwięku nie mam juz czym nagrać. Dobrze słychać brzęczenie od 8 sekundy, potem jest różnie. Jak nie da rady tego na 100% wyłapać to podjadę najwyżej na jakiś spocik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Jaki masz przebieg i co było robione zmieniałeś już coś ?Napinacz nie powinien dać się wcisnąć.Jak masz przejechane 200 tyś. powinno się go wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freezblock 1 Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Nalatane już prawie 290tys i w rozrządzie nie robiłem nic nie wiem jak wczesniej bo samochód mam jakieś 40 tys km. Wszystko jednak wskazuje, że to będzie łańcuch z napinaczem, miałem nadziej, że może to jednak coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Zdejmij pokrywe i sprawdź na walku ssacym jak mocno jest rozjechany punkt. Cisnienie oleju tez sprawdz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freezblock 1 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Dev nie wiem czy dokładnie o to ci chodziło, przesunięcie punktu na łańcuchu wzgledem wałka. Pierwsze zdjęcie to na wałku ssącym jak pisałeś A drugie zdjecie na wałku wydechowym Dzisiaj jak próbowałem wcisnąć napinacz to nawet nie drgnął. Za pierwszym razem jak dał sie wcisnąć to silnik był zimny dzisiaj był delikatnie ciepły. Ciśnienia nie mierzyłem bo nie mam manometru do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Przy kolach zebatych masz wcięcia. Najpierw musisz ustawic punkt na walku wydechowym a potem sprawdzasz jak to wyglada na ssacym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freezblock 1 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Inaczej jak kręcąć wałem tego nie ustawie ? Jeżeli okaże się, że na wałku ssącym jest przesunięcie to co to będzie oznaczać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Wyciagniety łańcuch i wytarte bieżnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freezblock 1 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 ok dzięki Dev sprawdze to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garnek-Krk 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 I co w końcu?.Napinacz ja obstawiam.Przy takim przebiegu powinno się go wymienić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freezblock 1 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Właśnie rozebrałem padline i zrobiłem zdjęcia wałków na znakach i o dziwo wszystko jest idealnie. Ssący Wydechowy Razem Wszystko zgadza sie z górnym martwym punktem cylindra 1. I co teraz z tym zrobić wymieniać czy zostawić i szukać grzechotania gdzie indziej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Cisnienie oleju i smok w pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freezblock 1 Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 W sobote pojade do znajomego do warsztatu to sprawdzę to cisnienie i dam znac co i jak ---------- Post dopisany 01-03-2014 at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2014 at 19:43 ---------- Niestety nie mogłem podjechać sprawdzić tego ciśnienia w wekend, ale przy okazji rozebranego auta wymieniłem sobie olej na motul xcess 5w40 i tak jakby silnik troszkę ciszej pracuje. Przed wymiana wlałem do oleju płukanke liqui moly engin flush pro line. Niestety, choć miałem nadzieje stukanie nie ustało. W czasie jazdy podcza mocnego przyspieszania na 1 i 2 biegu stukanie jest mocne, na wyższych biegach już jest normalnie. Na postoju podczas szybkiego dodawania gazu tak do 3 4 tysiecy i przytrzymaniu na tych obrotach stuka całkiem głośno. Przyglądałem sie rozrządowi który ma już jakieś 60 tysiecy i po ustawieniu go na znaki na wałkach rozrządu, znak na kole jest przesunięty względem znaku na pokrywie zaworów jakieś 2 mm. Między rolką napinacza a tłumikiem drgań jest 19mm (na zdjęciu, nie jest moje ale wygląda tak samo). Przy montażu ma być 8mm. Czy to już nie za dużo ?? Może sie delikatnie rozrząd przestawił i pasek wyciągnął i stąd te stuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Na to nie patrz, tylko na znaki na wale i na kole walka wydechowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freezblock 1 Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Po ustawieniu wałka wydechowego na znaki na kole zębatym łańcucha, znak na kole paska jest przesunięty w prawo jakieś 2mm względem znaku na pokrywie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Margines to 1/2 zeba Na kole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freezblock 1 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Jak tak to ok. Ogarnę to ciśnienie teraz i zobaczymy co i jak ---------- Post dopisany 03-03-2014 at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany 02-03-2014 at 10:41 ---------- Zrobiłem ciśnienie i wyniki takie: prawie 5,5bara na zimnym motorze przy 3000 obrotów prawie 6,5 bara 66 stopni (temp z klimatronika) 2 bary na wolnych przy 3000 obrotów nieco ponad 5 barów 80 stopni 1,5 bara na wolnych 5bar przy 3000 Więc ciśnienie jest wporządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Ciśnienie owszem ale nie wiemy jaka jest wydajnosc pompy. Tak czy owak zajrzalbym do smoka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się