Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów


Robo_A4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pierwszy raz loguje więc proszę kolegów o wyrozumiałość ;)

Log (0 - 002,031,033)

Log (1 - 002,115,118)

Log (2 - 003,020,032)

Auto po programie, gaz BRC Sequent24.

Przez pół roku wszystko ok, na gazie i na benzynie.Obecnie wydaje mi się że że jakoś gorzej przyspiesza, wskazania na dodatkowym zegarze doładowania max do 0,7bar, wcześniej do 1 bar.

Wymienione na nowe DV i N75, brak błedów.

Prośba o ocenę bo już nie wiem czy zasugerowałem się wskazaniami doładowania na zegarze czy faktycznie coś jest nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jest dobrze poza doładowaniem, jesli wszystko szczelne to trzeba zajrzeć do turbiny bo juz nie ładuje jak trzeba, luz na wirniku i klapka wg czy się szczelnie zamyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo ciche, brak luzu i wycieków, chyba że klapa wg, jak ja sprawdzić ?

Co do szczelności to sprawdzę jeszcze raz, pamiętam że po wymianie DV nie było żadnej różnicy ale jak wymontowywałem N75 do sprawdzenia i ponownym założeniu raz ładowało do 1 bar a raz do 0,7 (wskazanie zegara) po wymianie na nowy z ASO cały czas 0,7-0,8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory opierałem się na wskazaniu z dodatkowego zegara ale wiadomo że może przekłamywać (zwykły analogowy auto gauge). Jednak fakt jest taki że teraz pokazuje mniej i czuć tą różnicę podczas przyspieszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po logu widac że nie osiąga zadanego cisnienia więc albo cos nie tak ze sterowniem turbiny albo z nia samą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Łukasz,

zacznę od tego bardziej optymistycznego wariantu i poszukam w sterowaniu. Sprawdzę jeszcze raz szczelność i podmienię jeszcze raz na stary N75.

---------- Post dopisany 13-02-2014 at 17:21 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2014 at 22:43 ----------

Wcześniej nie miałem czasu, teraz dopiero powróciłem do tematu.

Rozumiem że problem leży albo w samej turbinie albo w nieszczelności pomiędzy turbo a przepustnicą ?

Reszta jest ok? sterowanie jest do max 0.9 bara jak pisał gregor10 natomiast ciśnienie za turbiną nie osiąga tej wartości ?

Skąd jest brana wartość ciśnienia, z czujnika na intercoolerze czy gdzieś z kolektora ssącego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, nieszczelny ezektor, po wymianie znowu jest moc :) W wolnej chwili zrobię logi do ponownej oceny.

Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...