loloA4 0 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 witam posiadam 1.8T AEB, wiecie moze dlaczego przy schodzeniu z wiekszych obrotow podczas jazdy badz na postoju ,brzeczy tak metalicznie przy turbinie,zauwazylem ze ciegno od WG nie siedzi sztywnie jest luzne, mozna to regulowac? czy to wina czegos innego za duze cisnienie czy o co kaman? dziekie za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczmar13 2 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 masz luz na klapce WG. Trzeba zdjąć turbo, zaklepać klapkę wyregulować WG i poskładać. na jakiś czas będzie spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Dokładnie,musisz wydrzeć turbine i dokręcic klape wg ,tylko później ustaw żeby sie zaczęłą otwierać przy 0,5 bar-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się