turek18 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Witam,Na zimnym silniku, szczególnie podczas mrozów falują obroty jak na filmiku. Autko przyspiesza wraz z falowaniem. Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Problemu nie udało się zdiagnozować ani serwisowi Audi, ani specom od skrzń automatycznych Samko, którzy wykluczyli problem z konverterem (sprzegło hydrokinetyczne).Macie jakieś pomysły co to może być??
SOGA* Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Moje sugestie to zawór pcv lub przepustnica.
juno99 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 ani specom od skrzń automatycznych Samko Powaznie przestrzegam przed tym serwisem automatow. Polecam ursus zielonogorska 'awaryjnie'. Samko w starej lokalizacji juz mialo mocno ciekawe opinie. Przy polczynskiej sie ponoc czesto sadzi... Znajomy w a6 byl juz prawie gotow wydac sporo na remont skrzyni w audi-porshe nieopodal samko, uczciwy czlowiek polecil serwis asb w poznaniu( ), serwis ASB bardziej oplacalny z laweta przy wiekszych naprawach, ale nie mam zamiaru wrzucac reklamy, a jedynie przestrzec. Co do falowania obrotow na zimno, nie borykamy sie z tym sami. Mam 'amerykanca' z 2008r z quattro swiezo po odbudowaniu motoru po zerwaniu rozrzadu i rowniez stawialem na poczatku na problem z ASB(to moj kolejny automat - staram sie go oszczedzac na zimnym, ale najczesciej boli sumienie, ze musze sie spieszyc po miescie:/ ). Szukalem w sieci i pytalem, ale najczesciej byly to stare watki itp. Za jakies 2 tyg znajomy wymieni mi olej w multitronicu. Jak pomoze to z pewnoscia Cie o tym powiadomie. Pozdr
turek18 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Dzięki za sugestie. Wczoraj wymienilem filtr paliwa w nadzieji że moz cos pomoże ale lipa- obroty wciaz faluja na zimnym.. Oleju w skrzyni nie wymienie bo u mnie jest bezobslugowy Tiptronic ale w przypadku Multitronica to Audi zaleca wymiane co 60 tys. km. SOGA - chodzi o zawor recyrkulacji spacli EGR? Czy chodzi o ten zawor? : http://tablica.pl/oferta/zawor-przy-turbinie-audi-a4-b7-CID5-ID3hfp5.html Napisz proszę gdzię robiłes zaworek i przepustnice i ile Cie to wyszło. Wrzuce watek po angileku na jakies fora i dam znac jak cos ustale. Dzięki za odpowiedzi. Udanego weekendu!
SOGA* Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 • Zobacz wątek - DV i PCV w GTI po wirusie. chodzi mi o ten, ale ten który ty podałeś, również możesz spróbować wymienić, gdyby nie pomogła wymiana zaworu pcv. Wymieniałem je u siebie w mieście. Wymiana zaworu wraz z nowym zaworem - 200zł A przepustnica 1100zł + adaptacja i wymiana = 1250zł Choć najpierw obstawiał bym u Ciebie przepustnice. Spróbuj ją jeszcze wyczyścić, lub na nowo zaadaptować nim ją wymienisz na nową.
umberto334 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 I co z tymi obrotami? ustały? ja mam ten sam problem od października, kiedy kupiłem swoją A4 w wersji USA, obroty falują identycznie jak na filmiku, na ciepłym też czasem potrafią. Żaden serwis Audi u mnie w Lublinie, ani w Wawie R&W też sobie nie poradzili. Byłem u kilku magików od elektroniki, każdy rozkładał ręce. Pomoże ktoś?
dm24 Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 napisz co juz zrobiles, moze bedzie latwiej... mam ten sam motor, takze mozna cos podmienic na chwile, zeby nie isc w koszta...
IroN_87 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Umberto334, musisz pierwsze odczytać wszystkie błędy
gregor10 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 zrob logi dynamiczne i odczytaj kody bledow
turek18 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 nic nie zrobilem jak zrobilo sie cieplej to minimalnie falują ale przestałem na to uwage zwracać. Miedzyczasie wymieniałem olej na Motul i furacz śmiga.. dziwna sprawa ze tez model ze Stanow i to samo - w Audi na raszyńskiej nie pomogli.. błędów nie ma..
gregor10 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Logi dynamiczne trzeba zrobić , odczyt błędów nic nie daje ,ale o tym już wiesz.
HAMER Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Mi tak się raz zdażyło jak ze 100 okatnowego racinga zalałem 98Pb statoil, ale to tylko przez chwile po jakimś czasie wszystko wróciło do normy.
gregor10 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 paliwo nie ma wplywu na takie zachowanie
HAMER Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Nie wiem czy ma, czy nie ma , napisałem jaka była u mnie sytuacja, być może przypadek..
badzio Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 witam Mam ten sam problem na zimnym silniku obroty falują w okolicach 2 tys. Na rozgrzanym się uspokaja. Znalazł ktoś rozwiązanie.
Sebax88x Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Cześć, rozwiązał ktoś już ten problem?
Redjasper Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 według mnie to po prostu przypadłość... Miałem 2.0 tfsi quatro w tiptroniku i falowały... ale nigdy nic się więcej nie działo, czy pogarszało. Problemem jest zapewne konwerter, ale jego regeneracja nie daje gwarancji, że przestanie falować.
Sebax88x Opublikowano 14 Stycznia 2021 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Sprawdziłem w VCDS poślizg pomiędzy silnikiem a skrzynią. Na zapiętym lockupie wartość ma wynosić 0-25 rmp, u mnie jest od 25 do 400 rmp. Ślizga się hydrokinetyk - skrzynia w najbliższym czasie idzie na warsztat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się