Lolek Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Witam, ostatnio zauważyłem dziwne wskazania temperatury na zegarze. Z rana kiedy silnik jest zimny, po przekręceniu zapłonu wskazówka podnosi się do 70st, natomiast po przejechaniu kilku km zamiast 90st wskazuje 100st. Po prostu przesunięcie o 10 st. Na klimatroniku wszystko okej. Dodam, że jakiś czas temu założony nowy czujnik i termostat, ale wszystko był okej, a od dwóch dni taki psikus. Co to może być, ostatnio wyciągałem zegary ale czy podczas takiego zabiegu coś by się przestawiło?
zakwas1 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Jakiej firmy kupiles czujnik temperatury ? Jakiś zamiennik czy w aso ? Sprawdzales temperatury na vagu przy zimnym i rozgrzanym silniku ?
Lolek Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 Czujnik sprawny, temp sprawdzana vagiem i wszystko jest ok, tyle że coś nie tak z zegarem
s27 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Czujnik sprawny, temp sprawdzana vagiem i wszystko jest ok, tyle że coś nie tak z zegarem Jaki producent zegarów ??? robiłeś test wskażników ??? JAEGER miały problem z silniczkami i kilka sztuk wymieniłem chłopakom Jezeli wszystko Ok tylko przesuniete wskazania to pozostaje przestawić wskazówkę
Gość cwiara Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Czujnik sprawny, temp sprawdzana vagiem i wszystko jest ok, tyle że coś nie tak z zegarem Jaki producent zegarów ??? robiłeś test wskażników ??? JAEGER miały problem z silniczkami i kilka sztuk wymieniłem chłopakom Jezeli wszystko Ok tylko przesuniete wskazania to pozostaje przestawić wskazówkę Nie przestawisz wskazówki bo w stanie spoczynkowym jest bardzo blisko ringu z lewej strony. Licznik Jaeger, test robiony, przy teście wskazówka sie zacina i zamiast zatrzymać sie na 90st jest odchylona w prawo.
s27 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 co jest grane ??? Kto jest autorem postu ??? sprawa jasna, jeżeli silniczek jest Ok to przechodzi płynnie z min. do max. i powraca bez szarpnięć, przestawić zawsze można bo jest ogranicznik mechaniczny
Lolek Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 co jest grane ???Kto jest autorem postu ??? sprawa jasna, jeżeli silniczek jest Ok to przechodzi płynnie z min. do max. i powraca bez szarpnięć, przestawić zawsze można bo jest ogranicznik mechaniczny niby jak mam go przestawić skoro po odłączeniu zapłonu wskazówka opada na swoje zerowe położenie, musiałbym obrócić ją jakby o 10st w lewo a nie ma jak bo tak jak już cwiara napisał prawie dotyka ringu
s27 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 jak nie rozbierałeś Jagera to lepiej nie dotykaj, sporo tego robiłem ale ostatnio jak chciałem odrobić koledze za jego prace to 3 szt. dopiero założyłem - zawsze za pierwszym razem temat ogarniałem a u niego taki pech poszukaj gościa od liczników tylko kumatego w temacie
Gość cwiara Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 jak nie rozbierałeś Jagera to lepiej nie dotykaj, sporo tego robiłem ale ostatnio jak chciałem odrobić koledze za jego prace to 3 szt. dopiero założyłem - zawsze za pierwszym razem temat ogarniałem a u niego taki pech poszukaj gościa od liczników tylko kumatego w temacie Zmienic licznik na vdo z fisem i skonczy sie problem z fiksujacym jaegerem. Naprawisz jedno zj**ie sie drugie.
Lolek Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 pewnie tak ale póki co nie ma nigdzie VDO na sprzedaż, znalazłem jeden na allegro ale chcą za niego krocie:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się