Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podłączenie silnika 380V


YATES

Rekomendowane odpowiedzi

Mam prośbę - chciałbym podłączyć pod 380V ale jak widać na zdjęciu ten silnik jest jakiś inny . Jak widać na zdjęciu z silnika wychodzi 6 przewodów z czego są dwie wiązki po dwa kable i dwa pojedyncze. Ten po prawo na zdjęciu najdłuższy jak znalazłem silnik był podłączony pod obudowę , a te dwa przewody obok niego nie były podłączone do niczego.

Czy mógł by ktoś z was podpowiedzieć mi jak to połączyć aby bez obawy podłączyc silnik pod 380V. Zawsze było tak że szły dwie wiązki po trzy przewody i dodatkowo osobno masa więc można było łączyć w trójkąt lub gwiazdę. A tutaj jest jakoś dziwnie tak jak by za mało przewodów.

IMG_4388.jpg

IMG_4399.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie masa tylko przewód ochronny. wychodzi na to ze pod zaciski śrubowe podpinasz 3 fazy a luźne przewody zwierasz z sobą( wszystkie 3). Teraz ale, gdyby przypadkiem ktoś pomieszał początki i końce uzwojeń, wiadro bezpieczników pójdzie i tak nie dojdziesz. Jednym słowem powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nieaktualne - urwałem przewody w środku silnika . Silnik na złom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na złom go trochę szkoda. Za parę złoty można dać go komuś niech przemota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na złomie dają 2,30zł za 1kg silnika, a on waży 31kg więc bez łaski 71zł za niego dostanę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...