jach0o Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 witam wszystkich dbających o swoje auta ! jestem początkujący jednak powoli staram się kompletować wiedzę jak i potrzebne środki. Kilkakrotnie już starałem się dowiedzieć pewnych rzeczy, ale moje posty były usuwane (chyba przedstawiałem zbyt niski poziom . Tak więc wiele jest opisów co i jak jeśli chodzi o felgi, niemniej jednak z tego co się naczytałem to istotną częścią prac jest również oczyszczenie z opiłków karoserii auta. Stąd moje pytania. Mianowicie, wszyscy polecają IronX, jednak jest on stosunkowo drogi, stąd pytanie czy TENZI PRIX też się nadaje do tego w takim samym stopniu ? Rozumiem że preparaty jak Valet Pro Dragon Breath czy Bilberry Wheel Cleaner kompletnie się do tego nie nadają ? Wiem też że jest 2 w 1 do smoły i żelaza CarPro TRIX, w sumie wydaje się być najkorzystniejszym rozwiązaniem (jeśli chodzi o czas). Czy jest ktoś w stanie stwierdzić czy jeśli chodzi o usuwanie żelaza jest on tak samo "mocny" jak IronX ? I co najważniejsze czy występują na rynku jakieś jego tańsze zamienniki ??
Griffe Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Za niski poziom?! IronX i PRIX to dwie skrajnosci cenowe, dzialanie jednak jest bardzo podobne. IronX byl pierwszy i jest krolem, ale i produkt Tenzi bardzo dobrze sobie radzi. Tych srodkow jest coraz wiecej i jesli masz ochote moze to byc oddech smoka lub IronOff ale Tenzi jest jest najtansze. Kiedys mialem TRIXa ale teraz uzywam IronX i Prickborta, az tak wiele czasu nie oszczedza, a w moim odczuciu dwa srodki dzialaja nieco lepiej.
jach0o Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Opublikowano 19 Lutego 2014 Za niski poziom?!IronX i PRIX to dwie skrajnosci cenowe, dzialanie jednak jest bardzo podobne. IronX byl pierwszy i jest krolem, ale i produkt Tenzi bardzo dobrze sobie radzi. Tych srodkow jest coraz wiecej i jesli masz ochote moze to byc oddech smoka lub IronOff ale Tenzi jest jest najtansze. Kiedys mialem TRIXa ale teraz uzywam IronX i Prickborta, az tak wiele czasu nie oszczedza, a w moim odczuciu dwa srodki dzialaja nieco lepiej. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Rozumiem że Prickbort to "odsmalacz". Są jakieś dobre alternatywy ? Co do IronX to rozumiem że najtaniej da się 1L kupić. Przy okazji jaka jest zużywalność tego jeśli chodzi o całe auto ? Widzę że masz avanta więc u mnie pewnie będzie nieco mniej. To prawda że nie powinno się raczej. Stosować IronX na szyby i lampy/reflektory bo zmatowia ?
Griffe Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Nie ruszy, bez obaw. Zasada jest jedna - nie dac przyschnac. Da sie kupic 500ml. Srednio na jeden raz zejdzie Ci okolo 200-250ml. Bardzo dobra alternatywa dla Prickborta jest SNB Sanesolv.
gusiak11 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Wypsikałem już kilkanaście butelek Prixa i uważam że za swoją cenę nie ma konkurencji, nawet jak trzeba psiknąć raz jeszcze to i tak wychodzi duzo taniej niż IronX. Co do Prickbort-a całkiem nieźle radzi sobie i nawet ładnie pachnie ValetPRO Citrus Tar and Glue Remover
jach0o Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 Wypsikałem już kilkanaście butelek Prixa i uważam że za swoją cenę nie ma konkurencji, nawet jak trzeba psiknąć raz jeszcze to i tak wychodzi duzo taniej niż IronX. Co do Prickbort-a całkiem nieźle radzi sobie i nawet ładnie pachnie ValetPRO Citrus Tar and Glue Remover Jeszcze takie amatorskie pytanie: w jaki sposób rozpoznajesz że trzeba jeszcze raz użyć Prixa ?? Jak to "widać" ?
gusiak11 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Wypsikałem już kilkanaście butelek Prixa i uważam że za swoją cenę nie ma konkurencji, nawet jak trzeba psiknąć raz jeszcze to i tak wychodzi duzo taniej niż IronX. Co do Prickbort-a całkiem nieźle radzi sobie i nawet ładnie pachnie ValetPRO Citrus Tar and Glue Remover Jeszcze takie amatorskie pytanie: w jaki sposób rozpoznajesz że trzeba jeszcze raz użyć Prixa ?? Jak to "widać" ? Użyłem tu takiego skrótu myślowego, mając na myśli obfite opryskanie karoserii lub doczyszczenie felg z brudu kóry ewentualnie pozostał po pre-waschu i myciu szamponem. A wracając do pytania jak to widać, tak samo jak na przy pierwszym psikaniu, jak dalej tworzą się fioletowe zacieki znaczy da płyn ma jeszcze coś do umycia, pędzelek/szczotka i do roboty.
jach0o Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 Wypsikałem już kilkanaście butelek Prixa i uważam że za swoją cenę nie ma konkurencji, nawet jak trzeba psiknąć raz jeszcze to i tak wychodzi duzo taniej niż IronX. Co do Prickbort-a całkiem nieźle radzi sobie i nawet ładnie pachnie ValetPRO Citrus Tar and Glue Remover Jeszcze takie amatorskie pytanie: w jaki sposób rozpoznajesz że trzeba jeszcze raz użyć Prixa ?? Jak to "widać" ? Użyłem tu takiego skrótu myślowego, mając na myśli obfite opryskanie karoserii lub doczyszczenie felg z brudu kóry ewentualnie pozostał po pre-waschu i myciu szamponem. A wracając do pytania jak to widać, tak samo jak na przy pierwszym psikaniu, jak dalej tworzą się fioletowe zacieki znaczy da płyn ma jeszcze coś do umycia, pędzelek/szczotka i do roboty. Przepraszam z góry za "amotorke" moich pytań, niemeniej jednak pędzelek/szczotka miałeś na myśli felgi, a czym rozprowadzać po karoserii ???
Griffe Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Nie trzeba rozprowadzac, ewentualnie smole dodatkowo podpsikac i delikatnie przetrzec mf
gusiak11 Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Wypsikałem już kilkanaście butelek Prixa i uważam że za swoją cenę nie ma konkurencji, nawet jak trzeba psiknąć raz jeszcze to i tak wychodzi duzo taniej niż IronX. Co do Prickbort-a całkiem nieźle radzi sobie i nawet ładnie pachnie ValetPRO Citrus Tar and Glue Remover Jeszcze takie amatorskie pytanie: w jaki sposób rozpoznajesz że trzeba jeszcze raz użyć Prixa ?? Jak to "widać" ? Użyłem tu takiego skrótu myślowego, mając na myśli obfite opryskanie karoserii lub doczyszczenie felg z brudu kóry ewentualnie pozostał po pre-waschu i myciu szamponem. A wracając do pytania jak to widać, tak samo jak na przy pierwszym psikaniu, jak dalej tworzą się fioletowe zacieki znaczy da płyn ma jeszcze coś do umycia, pędzelek/szczotka i do roboty. Przepraszam z góry za "amotorke" moich pytań, niemeniej jednak pędzelek/szczotka miałeś na myśli felgi, a czym rozprowadzać po karoserii ??? Kolego proponuję, kup użyj kilka razy i wtedy jak nasuną Ci sie pytania to bedziemy odp. bo narazie odnoszę wrażenie że chciał byś zgłebić cały temat naukowo a nie organoleptycznie
jach0o Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 Wypsikałem już kilkanaście butelek Prixa i uważam że za swoją cenę nie ma konkurencji, nawet jak trzeba psiknąć raz jeszcze to i tak wychodzi duzo taniej niż IronX. Co do Prickbort-a całkiem nieźle radzi sobie i nawet ładnie pachnie ValetPRO Citrus Tar and Glue Remover Jeszcze takie amatorskie pytanie: w jaki sposób rozpoznajesz że trzeba jeszcze raz użyć Prixa ?? Jak to "widać" ? Użyłem tu takiego skrótu myślowego, mając na myśli obfite opryskanie karoserii lub doczyszczenie felg z brudu kóry ewentualnie pozostał po pre-waschu i myciu szamponem. A wracając do pytania jak to widać, tak samo jak na przy pierwszym psikaniu, jak dalej tworzą się fioletowe zacieki znaczy da płyn ma jeszcze coś do umycia, pędzelek/szczotka i do roboty. Przepraszam z góry za "amotorke" moich pytań, niemeniej jednak pędzelek/szczotka miałeś na myśli felgi, a czym rozprowadzać po karoserii ??? Kolego proponuję, kup użyj kilka razy i wtedy jak nasuną Ci sie pytania to bedziemy odp. bo narazie odnoszę wrażenie że chciał byś zgłebić cały temat naukowo a nie organoleptycznie Zgadza się jednak mieszkam na północy i nie mam tutaj nikogo kto jest już doświadczony w tych sprawach stąd pytania (w trakcie kupowania preparatów których nie mam).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się