Skocz do zawartości
IGNOROWANY

turbina ? od czego zaczac


Piteros1

Rekomendowane odpowiedzi

witam

ostatnio przy wyprzedzaniu braklo mocy, i auto mulilo, odrazu mi sie cos skojarzylo ze z turbem cos sie dzieje, dla upewnienia sie przy postoju zgasilem auto, po ponownym odpaleniu bylo ok, narazie mi sie to zdarzylo dwa razy , od czego zaczac rozpoznanie usterki???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego poszukaj trochę takich tematów jest już miliony na forum rozbierz turbine wyczyśc wydług katalizator ze środka jeśli masz i po problemie wszystko masz w dziale warsztat zrób to sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wy juz każecie czyścić turbine i obstawiacie ze to jest to.

Ja mam turbine po czyszczeniu i przy 120 turbinka off dzisiaj kolega mial zapieczone łopaty po wyczyszczeniu dalej turbina sie wyłącza poszukaj nieszczelności wezyki zaworek może grucha

podepnij pod vaga zrób logi i tyle a turbine na samym koncu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jak pracuje grucha na pracujacym silniku czyli odlaczaj wezyk z gruchy i zakladaj jak pracuje lekko to wiesz ze kierownice ok i szukaj dalej pozdrawiam:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to ma znaczenie ale jakies 3 tyg temu , wrzucilem kosci na ok 135-140km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najapierw było zlogwać auto czy jest wszystko Ok a dopiero montowac gotowce..... Zapnij vaga zczytaj błedy potem weryfikacja i do przodu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kazdej chwili moge wrocic do serii, wystarczy wrocic kosci wiec bez obaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrób logi na chipe i zobaczymy jak one wyglądają. Zrób najlepiej wszystkich grup, ponieważ nie wiemy czy chip jest dobry. Jeśli masz problem z turbem to chip tylko pogarsza sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy robieniu logow na przeplywce zmulio znowu, ale chcialem zrobic jeszcze turbo i potem zczytac blad bo myslalem ze sie powtorzy, ale niestety

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

tu przy koncowce zmulio

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dodam jeszcze ze dzisiaj na engine wyczytalem blad

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 018 S

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1630

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chip należy do tych allegrowych i jest kiepski(limitery źle ustawione). Jakieś 125 KM może z tego będzie. Wróć do serii i wtedy zrób logi. Za samochodem nie masz chmury dymu ? Daj nam wtedy logi do sprawdzenie. Chip jak dla mnie nie jest główną przyczyną, ale on tylko wzmacnia Twój problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo geometria stoi albo cos z N75 i wezykami bo nic innego tu nie widac po logach nie mowiac o programie bo nie odblokowany odczyt zadanego doladowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nic nie dymi, ladnie sie zbiera 2,3 bieg w podloge to mieli kolami, narazie mi sie 3 razy zmulio auto, te kosci sa z auta blizniaczego i tam byl podkrecany na ori gratach, moze cos sie zluzowalo jak podnosilem silnik w celu wymiany miski, cos tam syczalo w pewnym momencie, ale wszystko normalnie chodzilo i co nagle teraz cos by sie dzialo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka ok natomiast jest przeładowanie turbiny zrób jak ci napisałęm wcześniej i zapomnisz o problemie ja już z 3 lata śmigam po czyszczeniu turbo sam zrobiłem dokładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jak wrzuce wyzszy bieg i z niskich obrotow mu depne to tak jakby drzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drży bo pewnie dowalone jest momentu a 2 masa słabsza wiec dlatego... Zrób logi 8 kanału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...