Dev 1475 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Po kilku przygodach udało mi sie ogarnąc koło jednomasowe z tarczą 240 mm obitą kewlarem. Przy pomyslnych wiatrach postaram sie wrzucic do grata na dniach. Co nam bedzie potrzebne: 1. koło jednomasowe z audi 80, moje jest z silnika ABK 2.0i 85kW - 80zł 2. docisk z audi 80 S2, Sachs lub LUK - 350zł 3. używana tarcza sprzęgła z 2.5tdi V6 240 mm - 40zł 4. seryjne łozysko oporowe Swag - 80zł Razem 550zł Sruby mocujące jednomas do wału korbowego zostają stare, pasują na wysokość. koło jednomasowe zostało pozbawione starych kołków ustalających i zeszlifowane na równo otrzymało nowe kołki i zrobiono otwory pod nowy docisk które nagwintowano tarcza sprzęgła otrzymała kewlarowa okładzine firmy LUK docisk z kołem został wycentrowany i wywazony, wszystko razem z tarczą wyregulowano zestaw został wykonany w tej firmie: http://www.sprzegla-regeneracja.pl/ koszt całosci z wysyłką 640zł brutto Koszt ogólny ok 1200zł mam nadzieję że zestaw sie sprawdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Wreszcie doszło zakladaj i opisuj wrażenia ja moze swoje tez niedlugo poskladam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 czekamy na montaz tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 jak znam życie to bede sie do tego zabierał jak pies do jeża jeżeli uda mi sie ogarnąc jeden temat to szybko ruszę z przekładką 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 ogarniaj ogarniaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 tylko dalej mi ten docisk nie pasuje wg katalogu Luka do S2 quattro jest numer = 124 0120 20 Tarcza dociskowa sprzęgła jak wpisuje numer ze zdjecia (124 0220 10) to wg katalogu to docisk z: VW - LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) - 2.8 TDI01.99-01.02 - VW - LT 28-46 II nadwozie pełne (2DA, 2DD, 2DH) - 2....06.97-12.98 - VW - LT 28-46 II nadwozie pełne (2DA, 2DD, 2DH) - 2....01.99-07.06 - VW - LT 28-46 II platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG...06.97-12.98 - VW - LT 28-46 II platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG... Schaeffler Automotive Aftermarket GmbH & Co. KG <-- sprawdzcie i jeszcze jedno gdzie widziales to za 350 zł ? bo nie moge sie doszukac.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 czesto jest tak ze 80 dociskow pod dany rozmiar sprzegla pasuja wzgledem siebie wzajemnie... nie wazne czy docisk to rs2 czy lt - bo obydwa sa mocne i wystarcza ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:21 ---------- tomek na znizki w IC ale poza iC tu jest za 400 124 0220 10 LuK Tarcza dociskowa sprzęgła - Części ARWIT ---------- Post dopisany at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ---------- pozatym sprawdzajac odpowiedniki sachsa, mozna dojsc ze u nich dociski od LT i RS2 a takze od innych 2.2T ma jeden wspolny numer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 RS2 czy S2 ? podasz mi numer sachsa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 3082 919 001 ten z LTka jest mocniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 faktycznie w katalogu sachsa z poziomu S2 i RS2 nie widac ze te dociski pasuja tez do LTka, natomiast odwrotnie jak wszedłem na LTka i patrze pokrewne to widac ze pasuje tez do S2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 wedlug eTKI numer docisku S2 to 077141117L RS2 to samo tylko jeszcze z X na koncu, x na koncu zwykle oznacza czesc regenerowana, inaczej mowiac dociski S2 i RS2 sa chyba te same docisk sachsa do S2 to 3082 235 336, zamiennik to LUK 124 0120 20, a ten luk ma ori numer 077141117E, ktory jest numerem docisku od starszych V8, 100 itp itd docisk od LTka ma numer jak gdyby wyzszy 124 0220 20 wiec pewnie jest jak dev pisze, jest lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 wedlug eTKInumer docisku S2 to 077141117L RS2 to samo tylko jeszcze z X na koncu, x na koncu zwykle oznacza czesc regenerowana, inaczej mowiac dociski S2 i RS2 sa chyba te same docisk sachsa do S2 to 3082 235 336, zamiennik to LUK 124 0120 20, a ten luk ma ori numer 077141117E, ktory jest numerem docisku od starszych V8, 100 itp itd docisk od LTka ma numer jak gdyby wyzszy 124 0220 20 wiec pewnie jest jak dev pisze, jest lepszy no chyba teraz juz nie ma watpliwosci co jest co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 pamietaj ze LT to dostawczak i sprzeglo musi przeniesc nie tylko moment z silnika ale polaczyc go z autem ktore nie raz z zaladunkiem waży blisko 4Tony podczep ponad dwutonową przyczepke do RS2 i zobaczysz ze ori sprzeglo RSa nie bedzie mialo juz tak latwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorsl 0 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 kawał dobrej roboty!! Az jestem ciekawe jak to bedzie smigalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 mam nadzieje że dobrze, jak u Ciebie zdechnie to tez Ci zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorsl 0 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 spoko, na pewno sie odezwe!! chociaz mam nadzieje, ze predko mu dwumas nie padnie ale jak juz sie to stanie to wiem gdzie Cie szukac! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 co z tempomatem ? mielismy ogarniac jak pamietam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorsl 0 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 z manetka z pelnym FISEM. Mam ja caly czas w domu ale poki co mam duzo innych rzeczy do robienia i nie starcza mi kasy... wrypalem sie troche z ta fura;/ procz rozrzadu, wszystkich filtrow, musialem wymienic napinacz hydrauliczny, termostat, uszczelke pod glowica + planowanie i 2x króćce bo pierwszy padl ze starosci, zalozony nowy (zamiennik) padl po 2 dniach, kolejny zamiennik wytrzymal ok miesiaca a teraz czekam na krociec zamowiony z ASO bo mi spierdziela plyn chlodniczy. Wiec ogolnie szalenstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 nie wpierdoliłes sie z autem tylko z doradca technicznym który wysysa z Ciebie teraz kase nie jezdzij na Grottgera bo zbankrutujesz :polew::polew::polew: fisa ogarne Ci za free Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorsl 0 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Kuba akurat mnie po kosztach kasuje, a z fura mam klopoty bo jak sie okazalo to bita byla z przodu, wiec teraz wszystko wychodzi... ;/ Postawie Ci whiskey za tego FIS'a, pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się