Malinek110 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Witam dziś zabrałem się za wymianę odmy, czyszczenie całego dolotu klapy gaszącej, wymianę uszczelek pod porywami zaworów. Po wymontowaniu odmy oczywiście starego typu znalazłem rok produkcji który wskazuje na to że jest to fabryczna odma:( Druga sprawa to że kabel od czujnika na 3 wtrysku był przycięty pokrywa zaworów do tego stopnia że jest całkowicie spłaszczony mało tego przewody czyli miedz są na wierzchu i stykaja sie razem i jeszcze ze szpilka od pokrywy:(. Teraz moje pytanie czy moge to po prostu zlutować?? czy przez lutowanie nie bedzie zakłamany pomiar czujnika?? Dziwi mnie to że nie było zadnego błedu na vagu. W AFN-nie jak włączyłem zapłon z wypieto wtyką mało tego że bład to swiece żarowe mrugały. Z góry dziękuje i pozdrawiam
KrzysiekA4 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Dobrze że w końcu wymieniłeś odme:decayed:silnik w końcu nie będzie miał nie potrzebnego ciśnienia(wałki będą mieć smarowanie,w jakim są stanie),wrzuciłbyś jakieś foto wałków i jaki przebieg autka.Co do drugiej sprawy myślę że już gorzej być nie może jeśli się zwierają przewody lepiej już je (jeśli potrzeba)zlutować i zaizolować.Ciekaw jestem jak ogólnie auto jeżdzi,co do przewodu po izolacji rezystencja powinna wynosić od 90 - 120 Ohm na kostce. To że nie masz błędu też mnie dziwi jeśli było tam zwarcie przewodów:kwasny:.Posprawdzaj i zaizoluj przewód zobaczymy co z tego wyjdzie z pewnością przewody nie powinny być "gołe":decayed:
Malinek110 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 Krzyśku wielkie dzięki za odpowiedz kopułki zaworów już złożone:) Teraz czekam na odme. Tak jak mówiłeś kabel można zlutować bez problemu. Powiem tak autko jak dla mnie jedzie bo jedzie na pewno nie jest to jego cały potencjał. Problem był również taki że niekiedy samochód nie miał wolnych obrotów tzn miał ale w granicach 1100 obr min tip wtedy strasznie mieszał biegami. Myślę ze po naprawie tego czujnika wszystko wróci do normy. Walki rozrządu 2.5 v6 TDI forum3.jpg | malinek21 | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl Walki rozrządu 2.5 v6 TDI forum1.jpg | malinek21 | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl Przeciety kabel od czujnika NBF forum.jpg | malinek21 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl
kudalty66 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 nowy typ odmy zakładasz??? 3 wałki juz miałes wymienione, tylko górny z głowicy z czujnikiem jest stary,. jakie uszczelki pod dekle kupiłeś??? ori , elring, czy REinz ??? jak maja w zestawie nowe półksiżężyce to zamontuj je na uszczelnienie ''dirko'',. tak nawoasem to ładnie czysto w slniku, jaki olej???
Malinek110 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 Kudłaty tak nowy typ bylem w ASO WV ale tylko zapytać o cene i są tylko nowe typy czyli całkiem wycofali stare ja miałem w silniku jeszcze serie:(. Wiesz co uszczelki w niebieskim opakowaniu podobno dobrej firmy, byly 2 półksiężyce tylko lipa bo nic tam nie dałem, myśle ze nie bedzie przypału. Co do oleju to nie powiem bo to brata furka ostatnio 1 litr dokupił. Z tymi wałkami mnie zaskoczyłeś ale miło wiec spoko:)
KrzysiekA4 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Malinek110 nie ma sprawy:wink: jak coś to pytaj:decayed:jednak Robert bardziej doświadczony:naughty:. Odmę polecam plastic nie szmaciankę:naughty:Komuś się śpieszyło z zamykaniem dekli:grin:co za partacze:facepalm:. Za Twojej kadencji wałki zmieniane??silnik czysty jakby głowice nie dawno robili:grin:na plus oczywiście.Pisz co tam dalej i jaka odma doszła:wink: ---------- Post dopisany at 15:58 ---------- Poprzedni post napisany at 15:55 ---------- Niebieskie to reinz i te dwie uszczelki to do wałków miałem je i na wtrysku zamontowałem starą i sucho:wink: ---------- Post dopisany at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany at 15:58 ---------- Kudłaty ostatnio 1 litr dokupił. Co z olejem ucieka ??
Malinek110 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 Krzysku z dym deklem to dowalili zdrowo myślę że odzyska kopa. Samochód zakupiony od niepełnosprawnego znajomego czesto naprawy wyglądały tak że przyjeżdżali po samochód i przywozili do domu. Niedawno własnie cos kolo 2 tys wpakował i nie wiec co robili. Nie zachodził tym. Pompa była regenerowana w Bochni jakies 50 km od Tarnowa coś kolo 1000zł to wyniosło. Najlepsze miał takie urządzenie od gazowania i hamowania reczne dla niepełnosprawnych strasznie wygodne:) Jak bede to składał porobie zdjecia, pokaze wam Audiczke:) Tak apropo widze że jesteście tacy znachorzy tutaj od V6 TDI:) Wiesz co olej olejem ale strasznie duzo pali ale to zapewne wina czujnika takze złożymy autko i w sobote logi zrobimy:) Aha jak tipa logowac??
KrzysiekA4 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 No to niezła opcja z tymi łopatkami:decayed: Robert się zna i to dobrze:naughty:,ja jestem laikiem:facepalm:. Widzę że blisko mieszkasz moich teściów może się kiedyś zgadamy(oblukam łopatki) sorki za OT Jak logować poszukaj tu http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/
kudalty66 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 kąt wtrysku do sprawdzenia i czujnik temperatury,. 2.5 w Tipie ok dyche spali,. 2.5 oleju nie biorą, chyba że turbo pada lub cieknie, może po wymienie odmy wycieków tak dużo nie będzie,.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się