Mik99 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Witajcie prześladuje mnie ubytek płynu od wspomagania, co dwa tygodnie ginie jakiś 1cm na miarce. Postanowiliśmy dokładnie obejrzeć układ kierowniczy. Jak się okazało cieknie z tej zaznaczonej na zdjęciach śruby Próbowaliśmy ją dokręcić (uprzednio zaznaczając jej oryginalne położenie) i niestety kołami nie dało się skręcać, owa śruba służy do kasowania luzu. Odkręciliśmy ją całkowicie i nie było na niej żadnego uszczelniacza (może tak ma być??). Jak poradzić sobie z tym wyciekiem?. Może ktoś już przerabiał podobny problem nawet w a4 pewnie układ kierowniczy jest podobnie zbudowany.
kepasa Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Nie ma tam oringu.Pozostaje uszczelnienie listwy kierowniczej. Poszukaj dobrego specjalisty lub mechanika który umie regenerować przekładnie. Kilku kolegów pisało już o tym
Mik99 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Ta wałkowałem już te tematy, ale w żadnym nie było podobnych objawów jak u mnie (chodzi o miejsce wycieku)
krzysiek23 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 zdejmij oslony gumowe i zobacz czy pod nimi nic niema powinno tez byc oleju,ja mialem z tego samego miejsca zajrzyj do warsztatu podalem tam opis wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się