Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Słabe palenie na rozgrzanym silniku + LOGI


l_krupinski

Rekomendowane odpowiedzi

ECU nie pokazuje mi żadnych błedów.

A w grupę 013 wogóle nie mogę wejść wiec raczej nie zrobie tej grupy. Nie wiem czym to może byc spowodowane? Używam Polski VAG zakupiony na OBDII

to jak zrobiles poprzednie logi 013 ... ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018.

grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:

- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;

- grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s

- grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s

Dynamiczne:

000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.

Spanky to logi mam robic tak:

1) najpierw 013 na zimno, potem 013 i 001 na rozgrzanym silniku

2) 011 dynamiczny zrobic piećiokrotnie i wyniki 1 i 5 zamiescić na forum

3) potem 003,004,008,010 - dynamiczne [po jednym razie]

4) a na koniec jeszcze raz 013 statyczne, 001 statyczne i 007 statyczne[po dynamicznych] w tej kolejnosci.

A co z resztą grup: 000,003,004,018 statyczne i 000, 003,004,011 BS oraz dynamiczne 000, 001 robić ponownie i kiedy jeżeli tak??

[br]Dopisany: 26 Sierpień 2008, 14:59 _________________________________________________

014 jest do silników 2.5

Dzięki Damian za uświadomienie ;) a ja się zastanawiałem co jest gane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky to logi mam robic tak:

1) najpierw 013 na zimno, potem 013 i 001 na rozgrzanym silniku

2) 011 dynamiczny zrobic piećiokrotnie i wyniki 1 i 5 zamiescić na forum

3) potem 003,004,008,010 - dynamiczne [po jednym razie]

4) a na koniec jeszcze raz 013 statyczne, 001 statyczne i 007 statyczne[po dynamicznych] w tej kolejnosci.

A co z resztą grup: 000,003,004,018 statyczne i 000, 003,004,011 BS oraz dynamiczne 000, 001 robić ponownie i kiedy jeżeli tak??

dokladnie tak ....

reszty nie musisz ... poprzednio zrobiles i wygladaja dobrze, nie powinno sie nic od tamtej pory zmienic .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Spkanky tak jak pisałem zrobiłem logi według twoich wskazówek, mam nadzieje że nie bedzie strasznie:

Grupa 013 na zimnym silniku po nocy:

c9e60524ab655c2e.jpg

Grupa 013 na rozgrzanym silniku przed dynamicznymi:

6a453e8ac59af4aa.jpg

Grupa 001 na rozgrzanym silniku przed dynamicznymi:

470ae4a453da00dd.jpg

Grupa 011 pomiar nr 1:

42fa07e76f54e9a5.jpg

Grupa 011 pomiar nr 5:

502a92765e8ab5d3.jpg

Grupa 003 dynamiczne:

18af72514f8f68be.jpg

Grupa 004 dynam:

deee073450143845.jpg

Grupa 008 dynam:

347712cca985470c.jpg

Grupa 010 dynam:

b4cbbd0448d79d28.jpg

Grupa 013 stat po dynamicznych:

e459756dffeebe4e.jpg

Grupa 001 stat po dynamicznych:

3a8f23f6d107a0b9.jpg

Grupa 007 stat po dynamicznych:

10a168866cd0f9c3.jpg

Nie wiem co to może znaczyć ale jak robiłem grupę 011 dynamiczne to niektóre logi wychodziły tak:

03f4d24533fa5875.jpg

32e2a8603a724f8d.jpg

Zastanawiam się czy to jest tylko bląd Vaga czy coś może znaczy poważnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka trochę ucina, i te korekcje po dynamicznych strasznie duże, a te ostatnie logi wyglądają jakbyś zaczął logować prz 4500 obr i puścił gaz i tak zwalniał czas leci w górę a inne wartości w dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-lmm do wymiany na nowy

-turbo troszke ospale [masz kata ?] [mozesz jeszcze wyjac i przeczyscic N75]

-co do korekcji to bedzie ciezko :confused4::mysli: [moim zdaniem metoda eliminacji] podmienic wtryski miejscami jak nic nie wyjdzie wyczyscic nastawnik ...

[zrob jeszcze jeden test ... po gnieceniu zrob 013 i obserwuj po jakim czasie korekcje wracaja do normy [jezeli beda wracac]

p.s czy auto mocno dymi jak gnieciesz ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-lmm do wymiany na nowy

-turbo troszke ospale [masz kata ?] [mozesz jeszcze wyjac i przeczyscic N75]

-co do korekcji to bedzie ciezko :confused4::mysli: [moim zdaniem metoda eliminacji] podmienic wtryski miejscami jak nic nie wyjdzie wyczyscic nastawnik ...

[zrob jeszcze jeden test ... po gnieceniu zrob 013 i obserwuj po jakim czasie korekcje wracaja do normy [jezeli beda wracac]

p.s czy auto mocno dymi jak gnieciesz ... ?

- IMM wymienie, oczywiście udam się do ASO ale ciekawe z jaką kwotą musze się liczyć?

- podmienia się trzy wtryski całe, prócz sterującego, dobrze rozumiem??

- korekcje jak paliwo i silnik się rozgrzewa to robią się duże i wracają dopiero jak po paru godzinach ostygnie, jak zapalam go jak jest rozgrzany to mam takie wrazenie ze jakby był zalewany i nie mógł wejść na obroty

-auto wieczorem jak jadę i jezdzie cos za mną to cały czas widze ze zostawia biłą mgłę, a na czarno to dymi jak mu szybko przycisnę do końca na jedynce, dwójce i trójce, na wyrzszych juz nie

[br]Dopisany: 27 Sierpień 2008, 13:55 _________________________________________________- katalizator posiadam, czy może być zapchany??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- korekcje jak paliwo i silnik się rozgrzewa to robią się duże i wracają dopiero jak po paru godzinach ostygnie, jak zapalam go jak jest rozgrzany to mam takie wrazenie ze jakby był zalewany i nie mógł wejść na obroty

biorac pod uwage to co piszesz plus problemy z odpalaniem stawial bym na pompe wtryskowa .... ale to tylko moje gdybanie ... :mysli:[br]Dopisany: 27 Sierpień 2008, 13:59 _________________________________________________

- katalizator posiadam, czy może być zapchany??

jaki przebieg ? ... ale napewno swojej roli juz nie spelnia ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej pompa ..., ale zrób jak spanky radził zamień wtryski miejscami i w razie co przeczyść nastawnik

a przepływka w ASO jakieś 500 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbieraj nastawnik , później ustaw dawkę paliwa na 4 , bo masz dosyć dużą, no i RSW na włączonym zapłonie ma być w okolicach 0.740V ... jakie masz teraz :?:[br]Dopisany: 27 Sierpień 2008, 14:31 _________________________________________________nie podmieniaj na razie wtrysków, teraz wyczyść nastawnik ... kolega miał korekcje podchodzące pod 7-8 :decayed: po wyczyszczeniu okolice 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A która rubryka, rozumiem że chodzi 001 statyczne??[br]Dopisany: 27 Sierpień 2008, 15:22 _________________________________________________

[masz kata ?] [mozesz jeszcze wyjac i przeczyscic N75]

Spanky wyjąłem N75 i zastanawiam się w jaki sposób się go czyści, czy tylko wystarczy psiukac w te 3 otwory jakiś środek do czyszczenia układów elektrycznych? Mam środek marki CRC do czyszczenia przepływomierza, czy mogę go użyć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A która rubryka, rozumiem że chodzi 001 statyczne??

trzecia ... nie liczac TIME STAMP ... [ale na wolnych obrotach napiecie masz w normie wiec podejrzewam ze na samym zaplonie tez bedzie w pelnej gotowosci .... ]

Spanky wyjąłem N75 i zastanawiam się w jaki sposób się go czyści, czy tylko wystarczy psiukac w te 3 otwory jakiś środek do czyszczenia układów elektrycznych? Mam środek marki CRC do czyszczenia przepływomierza, czy mogę go użyć??

sprezonym powietrzem .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...