kicker 0 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Pacjent Seat Leon 1.6 B+G 2000r. Klocki z przodu (lewa strona) się znacznie zużyte, praktycznie się skończyły gdzie prawa strona jest co najmniej w połowie swojego życia. Podejrzewałem zapieczony zacisk ale jak się okazało tłoczek przy odkręconym odpowietrzniku wcisnął się gołymi rękoma, bez rdzy. Podczas hamowania nie ściągało auta w żadną stronę. Klocki zostały wymienione i zaciski odpowietrzone, zastanawia mnie dlaczego była taka różnica w zużyciu klocków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 A jak wyglada tył ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Tyłu praktycznie nie było. Klocki miały 8mm grubości ale tarcze zardzewiałe (6,5mm grubości), klocek nie szorował po całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Najpierw zrob porzadek z tylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Cały tył idzie do wymiany, tarcze, klocki, czyszczenie zacisków. Przód wymiana klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się