heever Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 Nie kojarzę być może gdzieś jest muszę poszukać. nie wiesz czy szukać go pod kierownicą obok reszty? ---------- Post dopisany 14-03-2014 at 15:59 ---------- Poprzedni post napisany 13-03-2014 at 22:10 ---------- Co do tego przekaźnika wyżej co podałeś trepek to nigdzie takowego niema. Tak też jak sądziłem pin 65 z ecu biegnie do czarnej wtyczki w podszybiu która jest na zdjęciu wyżej, następnie od niej biegnie do szarego przekaźnika pod kierownicą nr 372. Ta sama zasada w wiązce z 1.8 bieg z 65 pinu ecu taki sam, takim samym kable. Sprawdzałem i jest to masa z ECU tak samo przy 1.8 jak i przy 2.8. Ginie jednak masa po przekręceniu zapłonu w przypadku 1.8 pojawia się na 2 sekundy i rusza pompa wyrównując ciśnienie, natomiast w wiązce 2.8 ginie zupełnie nie pojawia się. ---------- Post dopisany 17-03-2014 at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany 14-03-2014 at 15:59 ---------- Dziękuję panowie za wszystkie sugestie na szczęście problem rozwiązany. Okazało się, że po przekręceniu kluczyka pewna masa w tych kostkach w podszybiu znika dla ECU dzięki czemu komp dostaje informację o aktywnym zapłonie. Jednak w wiązce z 2.8 ten pin był wpięty w innym miejscu gdzie masa nie znikała po zapłonie dlatego automatycznie ECU nie dostawał informacji o tym fakcie i dlatego nie załączał pompy oraz nie podawał napięcia na cewkę. Po przepięciu tego pinu wszystko śmiga Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się