102031 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Witam.Mam problem z brakiem mocy. od dolu jeszcze jakos przez chwile ciagnie jak powinno a pozniej powyzej 2-3 tys. jest lipa na 4 biegu nie moge go dokrecic do 5,5tys obrotow chyba ze z gorki:) Swiece wymiwnione przeplywka sprawdzona,wyczyszczona.cewki wymienione w tamtym roku,kat.zamienik wymieniony 10tys Km temu.dodam ze jest blad niska wydajnosc kat.Moj magik warsztatowy upiera sie nad druga sonda.ok zgadzam sie z nim co do bledu z katem.. ale wczesniej jezdzilem z orginalnym kat. (ten sam blad) i bylo wszystko ok co do mocy tylko ze ten check sie zapalal co jakis czas.Prosze o jakies podpowiedzi co ewetulalnie mozna by sprawdzic.
benyA4 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Prawdopodobnie zamiennik katalizatora ma za mala powierzchnie przeplywu i dusi silnik.Trzeba bylo zostawic stary katalizator , a pod druga sonde wstawic emulator i bylo by po problemie. http://a4-klub.pl/uklad-wydechowy-100/alt-wymiana-katalizatora-245446/
edekxp Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Najlepiej wywalić środek i tak jak benyA4 pisze wstawić emulator. U siebie mam tylko obudowę kata i emulator i zero błędów. Spróbuj poluzować śruby kata aby spaliny uciekały bokiem i wtedy się przejedź.
102031 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Opublikowano 29 Marca 2014 Problem rozwiązany bylo tak jak mówiliście środek zamienika kata rozpad sie i jedna z czesci zadkala w 2/3 wydech.Ale nie wiem co teraz z tym zrobić czy wywalic środek z tego zamienika i wstawić emulator (tylko pytanie czy bedzie glośniej chodzil??) czy może wstawic orginalny z emulatorem
edekxp Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Jak masz oryginalny to wywal z niego wszystko (trochę trzeba się pomęczyć) i zamontuj go U mnie nie zrobiło się głośniej tylko bardziej słychać turbinę
Wandej Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Jak masz oryginalny to wywal z niego wszystko (trochę trzeba się pomęczyć) i zamontuj goU mnie nie zrobiło się głośniej tylko bardziej słychać turbinę 2.0 to nie 1.8T
102031 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Opublikowano 29 Marca 2014 Tak zrobie wywale wszystko z tego zamienika i wstawie ten emulator a orginalny narazie zostawie jak by sie dzwiek nie spodobał to zamienie..A może ma ktoś nagrany jakis filmik jak brzmi ALT bez kata??
yarosyaros Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Z tymi katalizatorami to jest tak, że jak trafisz na dokładnego diagnostę to Ci przeglądu nie podbije, ja u siebie założyłem używkę.
Wandej Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Zrób tak pierwszy w ramach eksperymentu. Jak będzie git to wszyscy wywala:winl:
daro84.pl Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Dziś próbowałem wkręcić emulator pod drugą sondę i poddałem się. Wyciągacie kata żeby się do tego dostać?
benyA4 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Przecież to robota na 30 min ale od dołu. Sciagasz osłonę skrzyni i widać wszystko elegancko.
daro84.pl Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 tylko że tam kluczem nie można się ruszyć
benyA4 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Kolego można , można wystarczy mieć odpowiednio krótki klucz , lub samemu skrócić jakiś stary.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się