athek 0 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Witam przeczytałem że warto wymienić wałki w 1.8T na te z 1.8 bez turbo.. czy taka operacja się opłaca ?? mam do kupienia bardzo tanio takie wałki. Dodam że zamierzam także zrobić chipa. wydech już ogarnięty downpipe i 2.25 rura na tłumikach przelotowych. FMIC się działa turbinę będę ogarniał jak dorobię trochę kasy../ to tyle z obecnie planowanych modyfikacji ale co z wałkami ?? prosiłbym o wypowiedź ludzi którzy to rezali.. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Jakie oznaczenia literowe sa na walkach ??? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Nie mam pojęcia wiem tyle że niby krzywki są szersze ?? wyższe?? w każdym bądź razie ma być dłużej zawór otwarty czy jakoś tak.. Pochodzą z 1.8 20v 125ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Oznaczenie, oznaczeniem. Napisz w ile KM celujesz. Bo jeśli w okolice 200 to te wałki nie mają najmniejszego sensu. Nie poprawią nic albo poprawią w stopniu niezauważalnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Oznaczenie, oznaczeniem. Napisz w ile KM celujesz. Bo jeśli w okolice 200 to te wałki nie mają najmniejszego sensu. Nie poprawią nic albo poprawią w stopniu niezauważalnym. No i własnie o taką prostą odpowiedź mi chodziło.. hm ile celuję ?? no cóż mam 150 z czego pewnie z 30 zdechło chcę cośz turbo zrobić ale nie mogę jakoś znaleźć czasu aby się skontaktować z devastation.. następnie FMIC.. wydech juz mam no i softa pasuje ogarnąć.. nie wiem ile z tego wyjdzie ---------- Post dopisany 18-03-2014 at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2014 at 22:43 ---------- Devastation a ile kosztuje taki zabieg przerobienia Turbo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 wałki ADR-a zdają egzamin przy dużych turbosprężarkach GT28, GT30 itp. aby utrzymać pełny boost do samego końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Oznaczenie, oznaczeniem. Napisz w ile KM celujesz. Bo jeśli w okolice 200 to te wałki nie mają najmniejszego sensu. Nie poprawią nic albo poprawią w stopniu niezauważalnym. No i własnie o taką prostą odpowiedź mi chodziło.. hm ile celuję ?? no cóż mam 150 z czego pewnie z 30 zdechło chcę cośz turbo zrobić ale nie mogę jakoś znaleźć czasu aby się skontaktować z devastation.. następnie FMIC.. wydech juz mam no i softa pasuje ogarnąć.. nie wiem ile z tego wyjdzie ---------- Post dopisany 18-03-2014 at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2014 at 22:43 ---------- Devastation a ile kosztuje taki zabieg przerobienia Turbo ?? O jakie przerobienie Ci chodzi ? ---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ---------- wałki ADR-a zdają egzamin przy dużych turbosprężarkach GT28, GT30 itp. aby utrzymać pełny boost do samego końca owszem, owszem ale nie tak do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Oznaczenie, oznaczeniem. Napisz w ile KM celujesz. Bo jeśli w okolice 200 to te wałki nie mają najmniejszego sensu. Nie poprawią nic albo poprawią w stopniu niezauważalnym. No i własnie o taką prostą odpowiedź mi chodziło.. hm ile celuję ?? no cóż mam 150 z czego pewnie z 30 zdechło chcę cośz turbo zrobić ale nie mogę jakoś znaleźć czasu aby się skontaktować z devastation.. następnie FMIC.. wydech juz mam no i softa pasuje ogarnąć.. nie wiem ile z tego wyjdzie ---------- Post dopisany 18-03-2014 at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2014 at 22:43 ---------- Devastation a ile kosztuje taki zabieg przerobienia Turbo ?? O jakie przerobienie Ci chodzi ? na soć wydajniejszego niż K03. żeby coś można było grzebac dalej Jakieś wtryski pompa paliwa itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 mam hybrydy k03s, do tego wrzucasz ic, wtryski 380 ccm i 230km/330nm powinno stuknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Dokładnie o to mi chodzi ile taka K03s ??? jaki to koszt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 1000, na nowej grzuszce 1200zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 1000, na nowej grzuszce 1200zł czar prysł// może kiedyś dozbieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 to jest dobra cena a i turbo jest zawsze robione jak dla siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 to jest dobra cena a i turbo jest zawsze robione jak dla siebie Nie podważam twoich kompetencji co do roboty.. poprostu jestem MADE IN POLAND.. musze 3 miesiące na taka przyjemność zbierac Ale chce to zrobic.. więc na bank będziemy w kontakcie... prosił bym tylko o szersze info co do takiej modyfikacji co po turbo ?? FMIC się robi program na koncu robic ?? jak z wtryskami i pompą paliwa ?? coś jeszcze ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 wszystko musisz zrobic przed programem zmieniasz graty i jedziesz na rolki spokojnie, zbieraj kasę i bedziemy działac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Gruszkę obowiązkowe polecam wziąć nowkę sztuke. Wtedy to ma ręce i nogi i takie turbo starczy do okolice +230ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 wszystko musisz zrobic przed programemzmieniasz graty i jedziesz na rolki spokojnie, zbieraj kasę i bedziemy działac Uj z tym.. jutro wywalam TURBO nie będę jeździł nie będę tracił kasy na paliwo więc jak uzbieram hajsior to ci wysyłąm na bank... ale w tej cenie musisz mi dokladnie łopatologicznie wytłumaczyc dalsze modyfikacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 nie ma problemu spokojnie to ogarniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 nie ma problemu spokojnie to ogarniesz gites a powiedz mi co z ELPIDŻI ?? bo go kupilem z sekwencją ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się