Kowi87 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Dzisiejszy wynik u Rogala:kox: Bazowo Tiguan 2,0TDI 140km CR 4mottion Lajtowy sofcik z turbiną od 170ki, usunietym DPF z resztą szmelcu, w końcu to auto zaczeło jeżdzić Potencjał ten setup ma wiekszy, ale to auto dla ojca:decayed: Dla mnie to jest teraz petarda
miron78 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 fajnie musi teraz śmigać taki niepozorny z reguły mułowaty suv
Kowi87 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 no dzisiaj troche go pociskałem to super jest przyśpieszenie w trybie sport:kox: spodziewałem sie w sumie że wypluje jakieś 215km, no ale moze i lepiej, w końcu to wysoki suv jest:whistling:
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Kowi to nie jest SUV tylko SAV, poczytaj troche Ile biegowy jest ten aftomat ???
Kowi87 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 6biegowy, 7stopniowy takie cos wyczytałem, SUV, SAV jeden uj, pseudoternówka:decayed:
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 No to jaki w koncu ??? 6 czy 7 biegowy ??? Bo jak 6 to na pewno nie jest to DSG tylko Tiptronic, kiedy olej w skrzyni byl wymieniany ???
Kowi87 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 No to jaki w koncu ???6 czy 7 biegowy ??? Bo jak 6 to na pewno nie jest to DSG tylko Tiptronic, kiedy olej w skrzyni byl wymieniany ??? hmm a to tam było cos innego niz DSG? bo ja to totalnie nieznam tego modelu, znajomy(były właściciel) mówił ze ma DSG, na wykresie widze wpis TIP:facepalm: to teraz sam juz niewiem:grin:
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Co Ci wyswietla na Fisie ???? 6 czy 7 ???? Tiguan jest pod tym wzgledem troche popieprzony, 6 to TIP, 7 to DSG pytam o olej bo te skrzynie sa czesto mylone i olej nie jest wymieniany na czas i podczas ostergo przyspieszania z wysokiego biegu generuja spore wibracje
Kowi87 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 a wprowadziłem w bład, bo dane biore z www, 6biegowy to był manual, a automat tylko 7stopniowy DSG:wink: ---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ---------- DEV a co ty masz tam za hybrydowe turbiny?
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Dokladnie to w Tiguanie byl: 6- biegowy manual 6- biegowy TIP 7- biegowy DSG Wiem bo mam Teraz musisz sie tylko ogarnac i sprawdzic dokladnie co masz i działać. Pamietaj tez o Haldexie, tam olej tez sie wymienia. ---------- Post dopisany at 23:51 ---------- Poprzedni post napisany at 23:48 ---------- Turbina jest od AWX AVF. Strona zimna jest roztoczona i siedzi tam wirnik od 2.5tdi
Kowi87 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 Aż musiałem pogrzebac w papierach i faktycznie mam tiptronik:whistling: a ja cały czas myślałem ze to DSG:facepalm: czyli masz takie cos? Hybryda GT1749VA STAGE I
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 ---------- Post dopisany at 00:38 ---------- Poprzedni post napisany at 00:36 ---------- Teraz szybko zmieniaj olej w skrzyni, filtr i uszczelke. Niestety tutaj tylko ori. Olej zapodaj Motula MultiATF 7 litrów
Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 A to czemu szybko? To auto to swiezak, niema nawet 90tys najechane jeszcze
Dev Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Masz pewność że byl wymieniany po 60 000 km ??? Czemu wywalales DPF on sprawuje sie bez zarzutu
Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 Dpf wymagal wypalenia, troche sobie o tym dziadostwie poczytalem i stwierdzilismy ze nie jest nam potrzebny
Dev Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Moj ma 180 000 km i jest od nowosci, jezdzony w roznych warunkach i nigdy sie nie zapchal, rura czysta jak sie wsadzi palucha. Podczas jazdy widac jak leje sie z wydechu woda. Kowi ogarnij temat wymiany oleju bo bedziesz miec klopot
Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 Ja tam znalazlem inny problem, wybierak oleju czy cos tam, jak ma długosć 77mm to powinno sie go wymienic na wersje poprawiona 100mm
Dev Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Jezeli auto lapie siena akcje serwisowa to Ci wymienia w ASO i to nie jest zaden problem na tym malym tez sobie radzi Przestan zajmowac sie duperelami i zrob najpierw to co pisze
Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 to mi rafalekx pisał, chodzi o tą częsć :whistling:03G 115 281, ze to podobno pompa oleju jest taka sama jak w BLB i powinno sie to wczesniej czy później ogarnać przy zmianie oleju DPF narobił mi takich problemów http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/to-blad-p0299-318520/ masz numery tego oleju, filtrów? ile od wymiany do wymiany sie robi? auto u nas zrobiło juz 20tys od zakupu w ciagu pół rokui 2tyg temu zaczął sie ten cyrk
rafalekx Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Zbierak nie 77 mm średnicy kowi Ty architekcie tylko długości... Zbierak polecam ogarnąć. Mnie skrzynia nie dotyczy mam manual. A wykresiki u mnie ladniejsze :-P i cc lżejsze :-D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się