sony_dark Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 ja bym tez chetnie sie na 2.8 przesiadł ale 2.6 mi wystarczy he jakbym miał jeszcze quattro oo
heever Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 no na przeciw 1.8 w tej budzie to naprawdę jest przyjemnie teraz Ty miałbyś łatwiej rezać u siebie 2.8 bo już masz Vke
radi Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Z 2.6 na 2.8 30v to pikus tylko silnik wkładasz z wiazka i ecu,reszta pasuje,sam tak robilem
sony_dark Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 co ty gadasz tylko tyle ?? to nie dużo w sumie, nie wiem zapytam jak teraz taki silnik chodzi cenowo?? a klima i te inne duperele z osprzetu. Bo z tego co wiem to rurki są inne przynajmniej dwie
heever Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 Ja za 2.8 apr z 2000r silnik z osprzętem i skrzynią biegów dałem 1500. Co do klimy u Ciebie to dokładnie się nie orientuję to już musiałbyś pytać radiego, ale jak masz sprężarkę klimy na dole po prawej stronie patrząc od przodu to powinno styknąć. Poza tym powinno wszystko grać Musisz chyba jeszcze przerzucić sprzęgło z dwumasą z 2.8 i przełożyć czujnik prędkości obrotowej bo masz chyba w bloku u siebie a w 2.8 jest w skrzyni
radi Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Z klimy nawet gazu nie spuszczalem,sprezarka się odkreca i na bok z pasem przednim,silnik pasuje na poduchy nawet wydech pasuje po delikatnym dogieciu rur,musisz mieć kapletny silnik ze sprzeglem z ecu,wiazka kabli, immobilizer i pestka z kluczyka jeżeli trafisz na ten sam rok,jak nie to immo do zdjęcia z ecu,a i przewod wspomagania tu masz pare fotek w moim temacie http://a4-klub.pl/b5-a4-s4-rs4-74/b5-abc-czarna-a4-206459/index2.html
deathcity Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Jak odbiorę samochód zrobię kilka rund i napiszę jak się to sprawuje z odłączonym niebieskim czujnikiem natomiast podłączonym czujnikiem wkręcanym w chłodnicę z 1.8 Jak odłączysz niebieski czujnik, wiatrak elektryczny (ten od klimatyzacji) będzie pracował cały czas na 2-gim biegu. Co do czujnika to ecu nie wykazuję żadnego błędu o dziwo, jednak silnik jest ciągle niedogrzany. Najwyraźniej termostat klasyfikuje się do wymiany.. Bo rozumiem, że wskaźnik temp jest zasilany z zielonego czujnika G62? Po odłączeniu niebieskiego czujnika F18, VAG nie pokaże błędu. Zielony czujnik G62 jest odpowiedzialny na temperaturę cieczy chłodzącej oraz podaję sygnał do ecu oraz zegarów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się