Nonilion Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Witam! Problem mam taki: Znowu wysiadł mi pedał gazu. Z tym problemem walczę już trzeci raz. Trochę działa, potem znowu tryb awaryjny kiedy popada deszcz (mrugają kontrolką świec i pali się ESP). Ponadto czasem szarpie jak wcisnę na 100% pedał przepustnicy, jak na 95% to jest ok. Jak napisałem stało mi się to już trzeci raz, więc wnerwiłem się i zabrałem się za rozbieranie podszybia i szukanie, gdzie znowu ta woda włazi (komp zasilikownowany, kable przeczyszczone, uszczelnione, zaizolowane i zawinięte w folię). Nic tam nie znalazłem. Autko podeschło trochę w garażu i po godzince jak nowe! Nie przejąłem się tym specjalnie, jako że już się tak działo. Martwi mnie jednak coś innego. Zaraz po powrocie do garażu z tego deszczu, włączył się wiatrak na chłodnicy. Najpierw zabuczał na ułamek sekundy, po kilku chwilach na troszkę dłużej, a po kilku minutach włączył się na stałe,... i tak został! Działa bez przerwy, chyba że przekręcę kluczyk w stacyjce w pozycję ON, wtedy się wyłącza i nie załącza. Jak wyjmę kluczyk po chwili znowu się włącza, tym razem (prawie zimny silnik) od pierwszego razu działa już na stałe. Skończyło się na odpięciu akumulatora! Przepraszam za ten długi wywód. Czy te sprawy są ze sobą powiązane? Na podszybiu mam sucho i autko reaguje na pedał gazu, ale włącza się na postoju ten wiatrak! Druga sprawa jest taka, że mam troszkę wilgoci na dywaniku pod nogami kierowcy. Jak się jej pozbyć i czy może mieć wpływ na pedał gazu oraz ten wiatrak? Pozdrawiam i czekam na sugestie i porady. A4 B6,sedan, 2002, 1.9 TDI AVB ------------------------------------------ Witam ponownie. Kiedy auto podeschło wszystko wróciło do normy. Jednak po tygodniu zgasł w czasie jazdy. - padła pompa paliwa. - zawilgocone i zaśniedziałe były przekaźniki (pompy, wentylatora i kompa) - najprawdopodobniej przekaźnik pompy wykończył pompę - wszystko zostało naprawione, zaizolowane i zabezpieczone - ta wilgoć nie była świeża, widocznie przed pierwszym uszczelnieniem te przekaźniki zostały zalane i teraz dosięgła je korozja :/ koszt 200 pln
Bieniek Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 Odswiezam watek. Przed chwila stalo mi sie to sami z pedalem gazu.juz drugi raz.... Co najlepsze auta mamy od tego samego handlarza....
Bieniek Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 Sytuacja opanowana.Byla peknieta obudowa sterownika i przekaznikow i dostawala sie woda.Wszystko wyczyszczone zabezpieczone i sklejona obudowa.Narazie dziala.
Nonilion Opublikowano 5 Października 2008 Autor Opublikowano 5 Października 2008 Witam, Ja swój problem rozwiązałem w najprostszy i najtańszy możliwy sposób. Wizyta u elektryka, czyszczenie przekaźników i kostek oraz wymiana pękniętej obudowy (ASO, 57 złotych). Tobie też polecam wymianę obudowy. Ja miałem moją klejoną i mimo to woda właziła i problem wracał co jakiś czas.
Bieniek Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 I znowu mnie to zaskoczylo... :wallbash: Moze podac mi ktos nr z etki tej obudowy? Podac vin do sprawdzenia?
Nonilion Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Opublikowano 18 Marca 2009 Bieniek, mówiłem Ci że łatanie obudowy to rozwiązanie na krótką metę Podjedź do jakiegokolwiek ASO (ADUI, VW, Szkoda). Ja za wieko obudowy zapłaciłem w ASO 57 zeta. Na allegro było drożej Z tego co pamiętam, to dolna obudowa było ponad 100 zł. Ale czy było to 130 czy 180, to nie pamiętam. Daj znać jak poszło.
Bieniek Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Pol roku wytrzymalo. :naughty:Narazie jest ok.Podjade dzisiaj do Aso zamowic.
szymek012 Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Witam moze mi ktos powiedziec gdzie są te przekazniki wentylatora i komputera ?
Nonilion Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Opublikowano 2 Lipca 2009 Przekaźniki są pod komputerem, komputer jest w obudowie, obudowa jest po stronie kierowcy zaraz pod wycieraczką przedniej szyby Obudowa ma chyba pięć śrub, z czego jedna jest bardzo trudno dostępna. Bez ściągania wycieraczki się nie obejdzie. Do zdjęcia wycieraczki polecam jakiś penetrator..., zimne piwko, cierpliwość, dużo siły lub specjalny ściągacz. Jednak jest szansa, że łatwo pójdzie. Ogólnie jest tam lipny dostęp i trzeba mieć małe rączki lub/i dobre narzędzia oraz sporo cierpliwości. Warto też odpiąć akumulator. Pozdrawiam
szymek012 Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Wielkie dzięki w wolnym czasie zabieram się za robote Pozdr.[br]Dopisany: 03 Lipiec 2009, 18:49_________________________________________________W obudowie komputera sucho ale woda do auta dostaje sie z okolic wylotów powietrza na nogi, moze tam jest jakis czujnik ? ale teraz jak auto wyschło i nie włanczam klimatyzacji wiatrak sie nie włancza czeka mnie chyba rozkrecanie kokpitu wie ktoś ktore elementy trzeba sciągnac zeby miec dostep do klimy ??? pozdr.[br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 12:05_________________________________________________Cześć, czy mógł by ktoś podać numery tych przekażników? zamierzam kupić ten od wentylatora i nie wiem który to. I jaka cena? pozdrawiam
andi6491 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) I znowu mnie to zaskoczylo... :wallbash: Moze podac mi ktos nr z etki tej obudowy? Podac vin do sprawdzenia? nr obudowy: 8E1 907 613 D po nocnej zmianie akumulator umarł jak się później okazało rozładował go pracujący wentylator chłodnicy. okazało się, że ja również mam pękniętą obudowę i woda zalała mi przekaźniki. zrobiłem na dnie tej " puszki " gdzie jest komp i przekaźniki dwie dziurki fi 8. woda spłynęła więc ziołem suszarkę i wszystko ładnie wysuszyłem. następnie popryskałem kontaktem i teraz mam spokój. koszt = troszkę własnej pracy = satysfakcja Edytowane 14 Października 2016 przez andi6491
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się