ciahciah Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 dobrze powiedziane problem goni problem jak sobie wszystko podliczysz ile kasy czasu i nerwów cię kosztowała ta samowolka to cie wyjdzie drożej niż zdał byś się na kogoś kumatego w temacie takiego jak ja AHU od 1750obr może wgniatać w fotel, a afn już od 1400obr, czy warte jest tyle zachodu dla tych niskich obr sam już wiesz że nie, powyżej 1750obr dobrze ogarnięte AHU może zawstydzić nie jednego AFN na czipie który tylko na papierku ma 140km
Kuklex Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Graty (turbo, pompa, wtryski, węże gumowe, zriornik podciśnień, zaworek N75) kupiłem w cenie zdrowego turbo, później musiałem dokupić kata i ten kawałek wydechu więc koszta straszne nie są. Kupiłem auto już zrobione na około 115bhp (chodził jak standardowy AJM). Porównując zawirusowanego AJMa brata do mojego to w przyspieczeniu była przepaść. Oczywiscie wiem że ~140km w AJMie jest większy moment niż AFNie ale i tak z krótko skrzynią powinno być podobnie (trochę słabiej). Gdybym był w polsce to pewnie dałbym komuś do ogarnięcią. Tutaj za sam "chip tuning" usłyszałem 200euro (trochę więcej zapłaciłem za wszystkie częsci...). W czwartek będe miał zaprogramowane kości pamięci lub nowe ecu i powinno grać ---------- Post dopisany 04-04-2014 at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany 28-03-2014 at 20:35 ---------- Sprawa ogarnięta. Udało mi się kupić nowy seryjny sterownik z AFNa. Na starym, uwalonym postawimy pamięć z wirusem Dziękuje wszystkim za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się