Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drugi intercooler od 2.5TDI do 1.8T?


AB7

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy,

mam krótkie pytanie: czy jest jakaś różnica między intercoolerem do diesla i benzyny?

Nie za bardzo mi sie chce FMIC montować i chciał bym na prawą stronę SMIC założyć. Patrząc na alledrogo jest pełno IC do 2.5TDI i dlatego mi się nasuwa to pytanie.

pozdrawiam,

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma roznicy ic to ic dopasowujesz wpinasz w uklad i gotowe... Troche zabawy bedziesz mial ale do ogarniecia jest wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedz :-)

Jakiś czas temu znalazłem genialną instrukcje przeróbki do drugiego SMIC w B6/B7, ale za chiny nie pamiętam czy to było po polsku albo po niemiecku (z A4 Freunde) i nie mogę jej juz znaleźć (wujka google już używałem wzdłuż i wszerz). Ktoś ma może odnośnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bex nie bylo po obu stronach ? Pewnie da sie kupic weze ic i jakos go wpiac :-)

---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:58 ----------

Tu dobrze widac BEX Engine Information Thread

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytasz poważnie?

Ja bym zadzwonił do ASO Citroena, może oni mają bo chyba o ASO AUDI albo allegro lub ebay pomyślałeś wcześniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak wrzucić wykres bez zadnego komentarza. Nabijasz sobie posty?

Jeżeli nawet jest to porównanie IAT w konfiguracji z SMIC i DMSIC to jest on zbyt optymistyczny dla SMIC. Ze swoich doświadczeń wiem, ze temperatury są duży wyższe jak się ma zrobiony soft.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta nabijam bo niewiadomo po co mi te posty :grin: wrzucilem porownanie temperatur czy to bedzie z softem czy bez to wykres bedzie podobny tylko wyzszy czy nizszy, mi podczas robienia logow z 20 c wzrasta na ponad 35c doladowanie spada w oczach .:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wrzucasz wykres to napisz co to jest za wykres bo nie każdy wie gdzie i co konkretnie znalazłeś.

Pokazujac coś takiego bez opisania wszystkich warunków jak np. turbina, doładowanie, temperatua otoczenia itp, które były w czasie testu tylko miesza ludziom w glowie bo ktoś uzna, ze nie ma sensu zmieniac SMICa.

Po drugie róznica pomiędzy seryjnym autem, które ma 0,6 bara a takim, które jeździ na 1,2 bara jest duże. Podczas moich testów miałem ponad 40C roznicy i co Ty na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja moglem to opisac, mi chodzi o to ze mimo wszystko ta temperatura bedzie mniejsza :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh optymistyczny ten wykres, przy 20 st na zewnatrz temp. w dolocie na smic, przy logu na trójce do odcinki rośnie z 30 do 60 st. przy jednym przejeżdzie na aucie po programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...