Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Superb CFGB manual by Rogal


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent - Superb CFGB, manual, 85 kkm przebiegu. Silnik CFGB to nowsza wersja CR z prostokątnymi oknami wylotowymi w głowicy. Turbo GTC1549VZ.

Żeby nie było wątpliwości co do wartości serii - przede mną mierzone było BMW E90 320d 163KM pokazało 164 KM, po mnie Superb CFGB w DSG - pokazał na rolkach 174 KM. Więc moja seria była wyjątkowo mocna :)

Wykres i robota by Rogal (R-Performance) jak zwykle najwyższa jakość usługi i wiedzy :)

cba22214d9730f60m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nareszcie wykres . Mocna seria i program też ładnie wyszedł i to w dodatku z DPF-em . Widać że te silniki mają potencjał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wynik porownywalny z moim :wink: u mnie płaskie 214 KM i 426 Nm i też z dpfem. Ogranicznik prędkości na ile Rogal ustawił? U mnie było na 220... a po zdjęciu kaganca śmiga pod 250

Mój aktualny wykres:

wykresikcckorekta.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wynik porownywalny z moim :wink: u mnie płaskie 214 KM i 426 Nm i też z dpfem. Ogranicznik prędkości na ile Rogal ustawił? U mnie było na 220... a po zdjęciu kaganca śmiga pod 250

Mój aktualny wykres:

http://s24.postimg.org/4jpipxx5t/wykresikcckorekta.jpg

Tylko twoje b8 ma słabsze sprzęgło niż jaro4444, dlatego masz ograniczone Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzajmy 20Nm to niema aż takiego wielkiego znaczenia myślę ze po prostu tak wyszło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzajmy 20Nm to niema aż takiego wielkiego znaczenia myślę ze po prostu tak wyszło :)

powiem tak jak już będziesz dźwigał na barkach 200kg stali... dołożę Ci te tylko 20kg.... :grin:

a generalnie w 2.0 ze sprzęgłem jest duży problem po sofcie... oby nie u kolegi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyj kalkulatora i popraw swoja wypowiedz. Wiem ze sa problemy ale jakbys niewiedzial to na slizganie sprzegla nie tylko moment obrotowy ma wplyw.

nie przesadzajmy 20Nm to niema aż takiego wielkiego znaczenia myślę ze po prostu tak wyszło :)

powiem tak jak już będziesz dźwigał na barkach 200kg stali... dołożę Ci te tylko 20kg.... :grin:

a generalnie w 2.0 ze sprzęgłem jest duży problem po sofcie... oby nie u kolegi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko twoje b8 ma słabsze sprzęgło niż jaro4444, dlatego masz ograniczone Nm

??? He? Zacznijmy od tego że to nie B8 :decayed: A B6, ale VW CC... Ograniczenie momentu? Z tego co mi wiadomo silniki 143 KM i 170 KM mają to samo sprzęgło... Wg mnie różnica wynika z trochę nowszego silnika CR, albo z samego softu... U niego jest większy moment o 20 nm... (w przypadku momentu w okolicach 420-440 nm to znikoma różnica...) ale ma kilka koników mniej też niewielka różnica, więc wyniki porównywalne.

powiem tak jak już będziesz dźwigał na barkach 200kg stali... dołożę Ci te tylko 20kg.... :grin:

a generalnie w 2.0 ze sprzęgłem jest duży problem po sofcie... oby nie u kolegi :wink:

200 kg stali i dołożyć tylko 20 kg? hmmm bez kitu z liczeniem trochę problemów... :decayed: 20 kg do 200 to 1/10 a 20 nm do 420 to 1/21 :decayed: tyci tyci równica...

Sprzęgła w 2,0 mają problemy po sofcie? Ale jakie? Co masz na myśli? Bo ja przez 1,5 roku jazdy i ok. 40 tys. km na sofcie z nm ponad 420 nie zauważyłem różnicy :whistling: klei, nie telepie, brak trakcji na 19'' 235 szer. opony i sprzęgło daje radę... Zaciekawiłeś mnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tego co rozmawiałem z jaro4444 to w tych nowszych CR tez poprawili sprzęgło ile w tym prawdy to się okaże jak będzie więcej tych silników jeździło podobnie podłubanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko twoje b8 ma słabsze sprzęgło niż jaro4444, dlatego masz ograniczone Nm

??? He? Zacznijmy od tego że to nie B8 :decayed: A B6, ale VW CC... Ograniczenie momentu? Z tego co mi wiadomo silniki 143 KM i 170 KM mają to samo sprzęgło... Wg mnie różnica wynika z trochę nowszego silnika CR, albo z samego softu... U niego jest większy moment o 20 nm... (w przypadku momentu w okolicach 420-440 nm to znikoma różnica...) ale ma kilka koników mniej też niewielka różnica, więc wyniki porównywalne.

powiem tak jak już będziesz dźwigał na barkach 200kg stali... dołożę Ci te tylko 20kg.... :grin:

a generalnie w 2.0 ze sprzęgłem jest duży problem po sofcie... oby nie u kolegi :wink:

200 kg stali i dołożyć tylko 20 kg? hmmm bez kitu z liczeniem trochę problemów... :decayed: 20 kg do 200 to 1/10 a 20 nm do 420 to 1/21 :decayed: tyci tyci równica...

Sprzęgła w 2,0 mają problemy po sofcie? Ale jakie? Co masz na myśli? Bo ja przez 1,5 roku jazdy i ok. 40 tys. km na sofcie z nm ponad 420 nie zauważyłem różnicy :whistling: klei, nie telepie, brak trakcji na 19'' 235 szer. opony i sprzęgło daje radę... Zaciekawiłeś mnie :decayed:

a mówi ci coś słowo metafora... o żesz no też nie miałem co robić tylko kalkulator wziąć żeby wam liczby pasowały...

zatem tłumaczę dla tych lepiej myślących i mądrzejszych.. jak twoje siły są na granicy to i 5 gram będzie robiło ogromną różnicę..

tak też i tylko 20 Nm...

pewnie teraz 5 gram nie będzie pasiło bo to 1: czterysta milionów.. :grin:

ps. a jak już tak wytykamy to tyci tyci równice to TY zostaw w spokoju :whistling::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...