Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Seria + DP i 190@290 na LPG - by Gregor10


Marc!n

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę zacząć od tego, że żałuję 1,5 roku jazdy serią :doh:

Na zmianę programu wybierałem się poza podkarpacie ale na szczęście natrafiłem na Gregora10.

Przed softem zastąpiłem katalizator DP, wymieniłem świece i filtr powierza na nowy.

Instalacja gazowa też przeszła jakieś zmiany gdyż zakładając gaz nie przypuszczałem, że coś będę modził. Tak więc obecne graty to: reduktor kme silver fi8, wtryski hana h2000 niebieskie, faro 8mm.

Seria nie była hamowana, 130g/s utwierdziło mnie w przekonaniu, że silnik jeszcze do czegoś się nadaje :wink:

Po sofcie wyszło 190KM i 290Nm, pozwala to w miarę sprawnie się przemieszczać na naszym zróżnicowanym terenie :whistling:

Na więcej nie pozwoliły wtryski, możliwe, że filtr nie jest w najlepszym stanie (nie sprawdzałem) lub pompa niedomaga. Może to i dobrze bo turbo nie dostaje tak po d*pie i ma jakiś tam zapas.

Strojenie LPG na AFR też oczywiście ogarnął Grzegorz, dzięki temu spalanie nieznacznie spadło a ja cieszę się jazdą na tanim i ekologicznym paliwie :jerk:

Wykresanb_zps5bf04999.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekologiczne w teorii .. opary z LPG są k**ewsko rakotwórcze.. podobno

Marc!n musisz dalej modzić żeby auto wreszcie jakoś jechało .. 190 i Q ! cycków nie urywa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadnij na krechę na mokrym to zobaczysz, że tyle wystarczy :grin:

Plany są, wtryski 320 leżą grzecznie na półce a co z tego wyjdzie sam nie wiem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy na początku myśli ze tylko program.. a później chce więcej i więcej .. ja mam 210ps i chce 230-240 :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trasa w miarę spokojnie 11l, niespokojnie 12,5 :decayed:, krótkie odcinki okolice 15l, średnio czyli niemal zawsze wychodzi 13l.

Muszę kiedyś położyć cegłę pod pedał i zobaczyć do ilu mogę zejść.

Z wtryskami jest tak, jak Piotrek mówi. Jak bym wiedział wcześniej to też bym je włożył. A teraz znowu by korektę robić, lpg ustawiać a wszystko dla 8-10KM? aż takiego parcia na wynik to nie mam :grin:

-1*C było bo to zima była, wcześniej kilka dni padało i bałem się, że nic z tego nie wyjdzie jak będzie gołoledź. Temp w dolocie i tak po kilku przejazdach jest wysoka :facepalm: z dobrym centralnym coolerem było by o wiele przyjemniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcę sie wymądrzać ale autko w zimie przy niskich temperaturach i seryjnej ,,chłodziarce,, jest dużo żwawsze.

Te twoje koniki uciekna gdy temperatury beda dodatnie, czym cieplej to mniej ich bedzie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie rzeczy to chyba każdy wie :grin: a utratę czuć nawet w zimie przy dłuższej dynamicznej jeździe :doh:

Nad poważniejszym chłodzeniem pomyśli się jak coś równie sensownego przypałęta się pod maskę, na razie musi wystarczyć to co jest.

Aż strach pomyśleć ile zostaje z serii w naprawdę ciepłe dni :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...