Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spalanie benzyny na gazie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
brzmi rozsądnie :) a moze jakis reduktor jeszcze? bym to wymienił za miesiąc dwa i miał z głowy bo wiem, że poprzedni własciciel nic nie robił tylko jezdził a instalacja nie jest nowa :)

R54 REDUKTOR AC R01 R-01 250KM SEKWENCJA (4119836918) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Opublikowano

dzięki. rozmiar węza w sekwencji jest jakis standardowy? bo widze ze ten reduktor ma 16stke.

i czy ktos jest w stanie powiedziec ile gazownik moze zażyczyc sobie za sama wymiane gdy mam juz swoje częsci? : )

Opublikowano

wąż jest albo 12 albo 16,można zmienić kolanko w redku na 12 lub filtr fl z wejściem 16 a wyjściem 12

Opublikowano

a moze sam zestaw naprawczy wystarczy?

Opublikowano
a moze sam zestaw naprawczy wystarczy?

wszystko zależy od tego co tam masz założone-nic nie wiemy,ale jeśli założony został gaz a później podniesiona moc to stare graty mogą być za mało wydajne

Opublikowano

no tez tak myśle, jednak troszke zniechęciła mnie cena reduktora dlatego pomyslałem o zestawie ;) chce zeby autko dobrze służyło, ale nie chce w niego pakować wielkich pieniedzy, bo to nie jest juz nowy samochód : )

Opublikowano

ale jak chcesz jeszcze trochę nim pojeździć to warto się zastanowić nad inwestycją,

napisz co masz teraz wsadzone,może coś innego się wymyśli

Opublikowano

jestem laikiem w takich sprawach wiec pytam tutaj : ) jutro poszukam w dokumentach czy sa jakies nazwy, ale w razie czego, gdzie w instalacji znajduje się reduktor? zeby go obejrzec, ewentualnie wstawic fotke

Opublikowano

może być w okolicach zbiorniczka wspomagania lub pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego

Opublikowano

2014_04_15_19_11_37.jpg

2014_04_15_19_11_58.jpg

2014_04_15_19_12_18.jpg

To fotki. niestety w dokumentach nie ma podane nazw czy numerów części... do reduktora słaby dostęp z takiej pozycji wiec cięzko go lepiej uchwycić..

Zastanawia mnie, czy wymiana tych elementów usunie falowanie na zimnym silniku na gazie i poprawi moc, bo jest bardzo wyrazna róznica miedzy gazem i benzyną.

Benzyną mogę bez problemu osiągnąc około 7k obrotów, na gazie przy 4 wskaźnik ciśnienia w turbinie już szaleje...

---------- Post dopisany 16-04-2014 at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2014 at 19:20 ----------

nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie? :D

Opublikowano

listwa wtryskowa już jest na pewno wytłuczona i nie opłaca sie jej regenerować,po za tym coś w stylu valteków,czyli najtańsze na rynku,reduktor też jakiś archaiczny,

po wymianie na dobre graty nie powinno się czuć różnicy w jeździe czy to na PB czy LPG a co do falowania to odpowiednie ustawienie sterownika gazowego,

pooglądaj czy nie zaciąga Ci gdzieś jakiegoś lewego powietrza,zobacz jak wygląda przepustnica,

na Pb może masz jakieś niedomagania silnika których nie zauważasz ale po przełączeniu na LPG one się powiększają kilkukrotnie,jaki masz jeszcze sterownik gazowy

Opublikowano

Zenit JZ-2005

jest na nim zaznaczona data 2007, ale nie wiem jakie to ma znaczenie ta data, czy wtedy był wstawiony?

Opublikowano

jakis czas temu podpielem sobie kabelek pod sekwe z ciekawosci i widze ze jest zaznaczona opcja "silnik z dotryskiem benzyny" czy mam rozumiec ze ma brac sobie ciutek beny przy pracy na elku?instalka to KME DIEGO G3 a silnik 1.8TQ AJL 180km

Opublikowano (edytowane)

Ja zatankowalem za 30 zl i mialem na prawie pierwszej bialej kresce (nowa instalacja). Po przejechaniu 348 km palila sie juz rezerwa od paliwa. Wydaje mi sie ze paliwa idzie masakrycznie duzo. Przelacza sie po okolo 2-3 km na gaz

Edytowane przez Giacobbe91

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...