foresto Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Witam ! Kupilem auto mam dwa problemy ktorych nie wykrylem przy zakupie 1.po zatankowaniu 60 l paliwa wywalilo je ze zbiornika nie kolo wlewu ale gdzies nizej vag pokazuje brak szczelnosci zbiornika Pytanie: czy nie szkodzi to samochodowi? Czy mozna jakos polatac pekniety zbiornik? 2. Ubywa plyn chlodniczy, brak objaw uszkodzonej uszczelki pod glowica, olej ok, bagnet ok, korek ok, nie dymi, nie ubywa jakos bardzo nagle, ktore punkty mozna sprawdzic w pierwszej kolejnosci, jeden mechanik powiedzial ze najpierw wymienic korek ale rano widac plyn pod autem wiec to raczej nie to. Co nalezy sprawdzic w pierwszej kolejnosci tak abym nie wywalil majatku na mechanikow.
tomwi Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Widać, że problem ten nie spotkał się z dużym zainteresowaniem. Niestety mam również problem z układem chłodzenia, płynu ubywa, pod samochodem mokro, olej czysty. W ASO sprawdzali (podobno) i wyszło, że to uszczelka pod głowicą. Naprawa u nich to 2900 zł Będzie trzeba poszukać innych opcji naprawy. Foresto czy może udało ci się zlokalizować przyczynę? Uszczelka pod głowicą - bolączka 2.0TFSI?
endriuu Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 wyciek na trójnikach (innych miejsc też się tyczy) łatwo znaleźć taką metodą: po dłuższej jeździe wyłączasz silnik i sprawdzasz czy wszystkie widoczne łączenia węży są suche - jeśli ok to zostawiasz samochód aż silnik całkowicie ostygnie czyli dobre kilka godzin i sprawdzasz ponownie - jeśli sucho to robisz samochodem powolną rundkę po mieście aż silnik się podgrzeje do ok 60-70 st zatrzymujesz się, gasisz silnik i sprawdzasz łączenia wyjaśnienie metody: nagrzewając silnik od zimnego płyn się rozszerza powodując wzrost ciśnienia w układzie jeśli jest nieszczelność to owy wzrost ciśnienia spowoduje wyciek w nieszczelnym miejscu a ponieważ silnik nie jest całkowicie nagrzany to wyciekający płyn nie zdąży odparować i wtedy widac gdzie jest mokro
tomwi Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Trochę to trwało ale przyczyna wycieku płynu usunięta. To jednak był trójnik (a nie uszczelka jak sugerował ASO). Ciężko było znaleźć ale się udało. Dzięki za podpowiedź endriuu.
nex Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Trochę to trwało ale przyczyna wycieku płynu usunięta. To jednak był trójnik (a nie uszczelka jak sugerował ASO). Ciężko było znaleźć ale się udało. Dzięki za podpowiedź endriuu. trójnik 15zł, uszczelka 2900zł - jedź tu do "fachowców"
garmin Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Tomwi mam prośbe możesz zrobić zdjecie tego trójnika i gdzie jest dokładnie umiejscowiony(ewentualnie nr trójnika)
Kubeł Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Widzę, że słynny trójnik dalej "rządzi" w Audi. Gdy miałem 80 B4 to też trójnik był wrażliwym punktem. Jak widać niektóre rzeczy są wieczne :>. A co do ASO - można tam jeździć kupić jakieś drobiazgi, płyn do chłodnicy itp. (broń Boże nie montować ich tamże). To że kosmicznie drogo to jedna rzecz, ale przede wszystkim ci goście w większości nie mają bladego pojęcia o prawidłowej diagnostyce i serwisowaniu aut. Biorą ich chyba z łapanki.
endriuu Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 To że kosmicznie drogo to jedna rzecz, ale przede wszystkim ci goście w większości nie mają bladego pojęcia o prawidłowej diagnostyce i serwisowaniu aut. Biorą ich chyba z łapanki. Zgadzam sie. Kompetencją nie grzeszą...
Sqarek Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Bo ASO ma na celu wyciągnięcie kasy od klienta :> Jeśli się ktoś nie zna trochę na mechanice, lub jeśli nie zasięgnie języka np. na forum to go oskubią w ASO, a jak widać w powyższym przypadku, nie pomogą Pozdrawiam.
tomwi Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Wybacz zwłokę Garmin, ale strasze dużo się działo ostatnio. Niestety nie będę miał zdjęcia trójnika, poszedł w kibel. Szukaj na przy silniku od strony kabiny pasażerskiej, jeżeli dobrze pamiętam wchodził tam też czujnik temp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się