Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wykresik-ocencie robote Grzesia


muszka76

Rekomendowane odpowiedzi

View image: daniel brd

po wycięciu DPF,wyłączeniu EGR pozostało mi tylko zrobic program i tu podziekowania dla Grzesia (Anderllh).

Moze przyrost nie za duzy,ale silnik nie wyżyłowany ,a i tak czuc wzrost mocy szczegolnie na 3 biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma wielkiej roznicy chociaz auto lepiej sie zbiera i przy wyprzedzaniu daje wieksza pewnosc ze nie braknie mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzaj auto bo coś to słabo wygląda bardzo późno wstaje to twoje brd przy 2000 tys tylko 250 nm strasznie mało wg. mnie coś jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz twierdził ,ze wszystko jest ok wiec nie wiem czego mam szukac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np. szczelność układu doładowania są dwa intercolery więc gdzieś coś może puszczać, układ podciśnienia to są jedne z przyczyny późnego wstawania turbo brd. poczytaj trochę o brd popatrz jak wyglądają inne wykresy po usunięcia dpf i zaślepieniu egr. a mam pytanie czy usuniecie dpf i zaślepienie egr było podyktowane ich awarią lub jakimiś innymi względami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprzedni wlasciciel wywalil dpf bo mu sie zapychal ,a egr wylaczyl mi Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzaj auto bo coś to słabo wygląda bardzo późno wstaje to twoje brd przy 2000 tys tylko 250 nm strasznie mało wg. mnie coś jest nie tak
przy 2000rpm to ma raczej ponad 300Nm :whistling:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u ciebie max moment juz przy 2653,a u mnie przy 2841rpm ale faktycznie doł mam taki sobie.

jak bede mial czas to posprawdzam szczelnosc itd.

dzieki za zainteresowanie i pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzaj auto bo coś to słabo wygląda bardzo późno wstaje to twoje brd przy 2000 tys tylko 250 nm strasznie mało wg. mnie coś jest nie tak

wszystko jest w porządku.taka charakterystyka hamownii Dynomet - brakuje po prostu obciążenia w tym konkretnym przypadku. pomiar wykonywany był na 3 biegu, który w quattro jest stosunkowy krótki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzaj auto bo coś to słabo wygląda bardzo późno wstaje to twoje brd przy 2000 tys tylko 250 nm strasznie mało wg. mnie coś jest nie tak

wszystko jest w porządku.taka charakterystyka hamownii Dynomet - brakuje po prostu obciążenia w tym konkretnym przypadku. pomiar wykonywany był na 3 biegu, który w quattro jest stosunkowy krótki.

dokładnie jest tak jak Grzesiek pisze , Dynomet i pomiar na 3 biegu nie zawsze jest do końca miarodajny ze wzgledu na brak obciążenia na 3 biegu

tutaj wykres BRD quattro mierzonego na 3 biegu [w celu pokazania roznic z czym klient przyjechal i z czym wyjechal po korekcie]

-> Audi A4 B7 2.0 TDI 170 PS silnik BRD - 420 Nm / 190 PS

jak widac dol nie jest jakis super ekstra

tutaj natomiast to samo auto zmierzone na 4 biegu [na tym biegu z reguły są hamowane auta na hamowniach stacjonarnych]

-> BRD_korekta_4_bieg.jpg

dół już prezentuje się normalnie [1800 rpm daje ponad 350 Nm :wink:]

p.s sorki za zasmiecanie tematu swoimi wykresami ale chcialem przedstawic problem/wątpliwosci jak najprościej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzaj auto bo coś to słabo wygląda bardzo późno wstaje to twoje brd przy 2000 tys tylko 250 nm strasznie mało wg. mnie coś jest nie tak

wszystko jest w porządku.taka charakterystyka hamownii Dynomet - brakuje po prostu obciążenia w tym konkretnym przypadku. pomiar wykonywany był na 3 biegu, który w quattro jest stosunkowy krótki.

Dokladnie tak ,

Na 3 biegu nie ma obciazenia i turbo nie zdąży się obudzić a jest już np. z 2600-rpm jak osiągnie zadane, plusy są takie że takie auto które na 3 biegu pokazuje niewiele mniej nm niż inne mierzone na stacjonarce , po dobrym obciążeniu np własnie na stacjonarnej obciążeniówce badz dynometem ale na 4biegu może pokazać więcej nm niż to mierzone na stacjonarce z teoretycznie mocniejszym dołem. Tak często bywa i okazuje się że autko mierzone dynometem z mniejszymi cyferkami na 3 biegu jest szybsze niż inne z obciążeniówki które ma na wykresie większe cyferki.

Tak więc nie ma sie co sugerować ze słaby dół. jesli na 4-5biegu auto idzie dobrze z dołu to nie ma sie zupełnie przejmować.

Niektórzy też hamuje auta na stacjonarkach na 4-5biegu z największym obciążeniem , nawet nieosiągalnym na drodze - chyba ze pod górkę i dół wychodzi monstrualny , a w realu niestety nie do osiągnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko że już wszystko wyjaśnione chciałem tylko pomóc dla kolegi i tyle :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak znajde chwile to nagram,ale co to ma pokazać?przecież bedzie widac tylko predkosc i obroty silnika a nie moc

---------- Post dopisany 04-04-2014 at 16:10 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2014 at 07:18 ----------

nagrałem filmik ,ale nie wiem czy ma znaczenie to,że jechalismy we czterech?jak cos to nagram jak bede jechał sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...