Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko odpala po kilku godzinnym postoju.


koles999

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moje audi ciężko odpala po postoju np. nocnym. Byłem na komputerze wszystko ponoć dobrze wymieniony filtr paliwa, świece ale słyszałem że one mają znaczenie dopiero tak przy -5 nie wiem czy to prawda. Miałem robioną teraz uszczelkę pod głowicą, Głowica sprawdzona wymienione uszczelnienia popychaczy oraz docieranie zaworów głowica sprawna (z pod głowicy wyciekał olej) Jak już odpali zgaszę i ponownie odpali od strzała. Najgorsze że niby wszystko działa. Dodam że przed naprawą i wymianą tych elementów było to samo.

---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ----------

...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być to wina cofającego się paliwa do zbiornika. Jak odpalasz to jest objaw jakby był zapowietrzony? ile musisz kręcić rozrusznikiem żeby odpalił ? jak palił w zimne dni np przy minus 15 ? jeśli słabo to winna jest kompresja lub pompowtrysk któryś leje. Logi przy odpalaniu i będzie wiadomo :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest już podobny temat na forum.

Postaw auto " z górki" i daj znać czy się polepszyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PAN_PREZES - jak sprawne auto i świece to zapali po pierwszym grzaniu( też miałem b4 z 1z i paliła w największe mrozu po jednym grzaniu) - niektórzy nie polecają wielokrotnego grzania świec gdyż można je spalić... Nie wiem jakie temperatury panują u kolegi ale świece grzeją do +5. Na moje to cofające się paliwo, a metodę sprawdzenie podałem w poście powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresja odpada, sprawdzana na wszystkich po 30 na każdym z cylindrów świece nowe. Jeśli chodzi o odpalanie to muszę kręcić nie zawsze ale często rano tak z 5 sekund i przez moment tak jakby nierówno pracuje ale delikatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koles999, postaw auto na noc "z górki"(tył wyżej od przodu) i zobacz czy się poprawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to ma coś wspólnego z zapowietrzaniem układu ale jak tankuje to wybija mi pistolet po kilka razy jakby bak był zapowietrzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tankujesz do pełna to normalne że odbija i to znak że już jest max, i/lub za głęboko wkładasz pistolet. Zrobiłeś tak jak Ci pisałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie autko stoi z dupcią w górę, mi odbija jak tankuje np za 100 z pięć razy zanim zaleje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wkładaj tak głęboko pistoletu:wink: - włóż do końca i cofnij 1cm.

To że nie ma błędów po podpięciu kompa nie musi oznaczać że z autem wszystko ok.

Zrób logi kolego i wklej w odpowiednim dziale na forum, tam też znajdziesz instrukcje jak je prawidłowo wykonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety autko zostawiłem na noc z górki, nie odpaliło ładnie musiałem trochę zakręcić. Czyli raczej cofające paliwo odpada.

---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ----------

Mam pytanie jaki Vag-Com kupić by sprawnie zdiagnozować autko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny problem kolego. spróbuj odpalic z właczonymi swiatłami nie wiem jaki to ma zwiazek ale mi pomogło .tak mi doradził kolega z forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nogi trzymać w górze?:wink: jaja sobie robisz tak?
Nie kolego to nie jaja ale najprawdziwsza prawda.Włączenie świateł w wielu przypadkach w B6 pomagało :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi pomaga do dzis a juz chciałem kupowac pompe paliwa za 600zł a tu smieszna sprawa włacznik... tkory musze kupic nowy ale narazie na pozycjach kreci od kopa ,a tak musiałem krecic z 5 ,6 sek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób log grupy 18 podczas odpalania, będzie widać, czy paliwo jest podawane na pompwtryskiwacze. możliwe, że tandem puszcza, albo uszczelnienie pompowtryskiwacza lub sam pompowtryskiwacz już odmawia posłuszeństwa.

U mnie do wymiany pompowteryskiwacza miałem podobne problemy z odpaleniem auta po dluższym postoju, czasami nawet na ciepłym.

W nowych TDI bez świec odpali prawie zawsze, chyba, że silnik już nie ma kompresji.

U siebie mam jedną świecę sprawną i przy jakiejkolwiek temperaturze pali od strzała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie tez autko ciężko pali po dłuższym postoju. Dla przykładu: Po nocy po 10 godz. auto potrafi zapalić od strzała i jest ok. Jade do pracy zostawiam auto na 9 godz i tu zaczyna się problem ale nie zawsze. Dziś kręcić musiałem 3x po 15-20 sek i dopiero zapalił co potem wiązało się z lekkim telepaniem ale tylko przez chwile. Ten problem u mnie występuje sporadycznie. Zauważyłem tylko że gorzej pali wieczorem niż w dzień. Ne wiem może tu ma związek temperatura otoczenia?.

Wymieniłem filtr paliwa + zaworek zwrotny oraz czujnik temperatury. Czytałem o tym włączniku świateł wiec i jego wymieniłem na nowy ale dalej to samo. Obstawiam wtryski albo pompę paliwa której w ogóle nie słyszę.

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Mój problem jest bardzo podobny do sytuacji "Koles999". Przy porannym odpalaniu auta potrafi na chwile zachłysnąć się paliwem a później już tylko kręci i kręci. Potrafi tak kręcić nawet do 20/30 sekund i jak dostanie dawkę paliwa to odpala.

Wymieniłem filtr paliwa oraz zaworek zwrotny bo w pierwszej kolejności na to padło podejrzenie ale nic to nie dało. Co więcej, auto lepiej odpala jak jest postawione maską do dołu, jak stoi pod górkę nawet 1h/2h to znowu jakby paliwo cofało się do zbiornika.

Vag nie wykazał żadnych błedów także wydaje mi się że pompa paliwa przy silniku i zbiorniku jest w porządku. Zdiagnozowaliśmy również wtryskiwacze i wszystkie działają prawidłowo. Mieszczą się w zakresie wartości prawidłowej pracy. Teraz brak mi dalszych pomysłów co to może być, ktoś rozwiązał może ten problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Mój problem jest bardzo podobny do sytuacji "Koles999". Przy porannym odpalaniu auta potrafi na chwile zachłysnąć się paliwem a później już tylko kręci i kręci. Potrafi tak kręcić nawet do 20/30 sekund i jak dostanie dawkę paliwa to odpala.

Wymieniłem filtr paliwa oraz zaworek zwrotny bo w pierwszej kolejności na to padło podejrzenie ale nic to nie dało. Co więcej, auto lepiej odpala jak jest postawione maską do dołu, jak stoi pod górkę nawet 1h/2h to znowu jakby paliwo cofało się do zbiornika.

Vag nie wykazał żadnych błedów także wydaje mi się że pompa paliwa przy silniku i zbiorniku jest w porządku. Zdiagnozowaliśmy również wtryskiwacze i wszystkie działają prawidłowo. Mieszczą się w zakresie wartości prawidłowej pracy. Teraz brak mi dalszych pomysłów co to może być, ktoś rozwiązał może ten problem ?

To ze pompki mieszcza sie w zakresie wartosci prawidlowej pracy nie znaczy ze np. ich uszczelniacze sa w dobrym stanie. U mnie to bylo problemem. Jak reka odjal po wymianie uszczelniaczy PD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...