ELA7V30 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 8 godzin temu, pydzik napisał: Pin 7 w guziku do pin 16 w szarej wtyczce w MCE, ale nie wiem czy w przedlifcie Ci to pójdzie. Witam. Dzięki za odpowiedz, a (-) masę na który pin mam podać w przełączniku? I może żeby odpalić samo podświetlenie to lepiej podać (+) zasilanie (PIN 7 w przełączniku z tego co piszesz) z oświetlenie w sąsiadujących przełącznikach?
ELA7V30 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 chodzi mi dokładnie o uruchomienie podświetlenia takiego właśnie przełącznika/włącznika. (obrazek skopiowałem i wkleiłem z forum w celach poglądowych)
Gość Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 (edytowane) Miałem napisać, coby pierwszy post dokładnie przeczytał... Tu masz schemat: http://serwer1867249.home.pl/omega/ads01.png Ja masę ciągnąłem z dołu słupka A. Edytowane 7 Kwietnia 2018 przez Gość
R0KTEMU Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 W dniu 25.03.2018 o 14:04, R0KTEMU napisał: No ale w sumie to nie wiem czy to jest zakodowane, czy nie. Wszystko zakodowane wg tego do FL oprócz oczywiście Bajt 11. Cars with MMIaddress 09: Byte 7 bit 5 Change 0 to 1 - Activates ADS Byte 8 Bit 0 Change 0 to 1 - Enable Gearbox response difference in various ADS modes (only for Automatic transmission cars, otherwise leave as 0)Byte 8 Bit 2 Change 0 to 1 - Enable Throttle response difference in various ADS modesByte 8 Bit 3 Change 0 to 1 - Enable Suspension (requires electro-adjustable shocks installed as hardware , otherwise leave as 0)Byte 8 Bit 4 Change 0 to 1 - Enable Dynamic Steering Ratio (requires special steering rack with variable turning ratio installed as hardware, otherwise leave as 0)Byte 8 Bit 5 Change 0 to 1 - Enable Sports Differential (required special differential installed as a hardware, otherwise leave as 0 )Byte 11 Bit 7 Change 0 to 1 - Enable steering response difference in various ADS modesByte 17 Bit 7 Change 0 to 1 - Enables ADS in the MMI DisplaySecurity access 20113, adaptation channel 66 -> change to 47 to enable efficiency address 44: Byte 03, Bit 0, Change 0 to 1 - Enable ADS in steering moduleHidden Menu: car -> cardevicelist -> charisma - Checkcar -> carmenuoperation -> charisma - Change from 0 to 5 Zakodowane już wszystko łącznie z Byte 11 Bit 7, ale różnicy w sterowaniu kierownicy nie odczuwam. Dodam, że wspomaganie QZ7
zbylu Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Jestem też po montażu ADS i potwierdzam to co napisał kolega wyżej ,też nie odczuwam zmian na kierownicy a co do silnika też jakoś nie specjalnie muszę trochę potestować wszystkie tryby.Jeszcze pytanko do wtajemniczonych czy używając dołożonego przycisku ADS to na MMI jest bez różnicy jaki tryb ustawiony ?
hunter7 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Też wszystko zakodowałem według opisu mam QZ7 i nie odczuwam różnicy w kierowaniu. Jestem ciekawy za co odpowiada w w sterowniku 9 byte 8 bit 1 - widziałem na filmikach na youtube że to też kodują. Jeszcze jedna kwestia w instrukcji http://www.audienthusiasts.com/VagCom_FL_ADS.html jest napisane żeby zakodować (odznaczyć) w sterowniku 44 byte 0 bit 4 jednak to spowoduje błąd ABS. Dodam że u siebie mam line assist i nie wiem czy to nie ma wpływu. Ciekawą rzeczą jest to jak zakoduje się odpowiedź skrzyni biegów - w auto jest D, w dynamicu jest S, a w efficiency jest E na wyświetlaczu i w tym trybie samochód ma chyba z 50 koni mniej (muł że nie da się jechać)
R0KTEMU Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, hunter7 napisał: http://www.audienthusiasts.com/VagCom_FL_ADS.html Ale w tym kodowaniu nie ma nic o Byte 11 Bit 7 ?
zbylu Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 (edytowane) Hunter7 napisał ',,Jeszcze jedna kwestia w instrukcji http://www.audienthusiasts.com/VagCom_FL_ADS.html jest napisane żeby zakodować (odznaczyć) w sterowniku 44 byte 0 bit 4 jednak to spowoduje błąd ABS.'' Ja nie odznaczałem w adresie 44 byte 0 bit 4 ale zpróbowałem i faktycznie w ABS błąd o źle zaprogramowanym sterowniku,już nie wiem które kodowanie jest poprawne w polifcie Edytowane 9 Kwietnia 2018 przez zbylu
hunter7 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Pojeździłem trochę i jest różnica w kierownicy. Trzeba pojejeździć po zakrętach tak 80km/h w comfort jest lekko i trzeba więcej skręcać kierownicę. W dynamic ciężej chodzi i mały ruch powoduje większy skręt kół. Daje się to wyczuć.
Hohe Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 (edytowane) 11 minut temu, hunter7 napisał: mały ruch powoduje większy skręt kół. Daje się to wyczuć. Do tego trzeba mieć dynamiczny układ kierowniczy, jeśli to miałeś - to działało przedtem też, jeśli nie, to samym kodowaniem tego nie uruchomisz. Edytowane 9 Kwietnia 2018 przez Hohe
hunter7 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Mam QZ7 i napewno jest różnica pomiedzy trybami ads. Mam tez acc i wiem ze mozna tez to wsadzic w ads w individual tylko musze poszukac jak
Hohe Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Mówię, że aby mieć zmienne przełożenie układu kierowniczego, potrzebna jest kolumna kierownicza z układem dynamic steering. Jeśli masz to fabrycznie, to działało też przed Twoimi modami.
hunter7 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Może i działało, tylko po modach jest to bardzo wyczuwalne, przestawiając tryby ADS czuć tą różnicę bardzie wyraziście. Czy ktoś wie co trzeba zakodować żeby ACC było widoczne w trybie individual??, Na razie wyświetla się silnik/skrynia i kierownica
Gość Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Trzeba zmienić kodowanie w radarze. Niestety tam trzeba wyliczać pod wyposażenie, silnik i skrzynie. Wyślij mi pw z tym co masz w aucie to Ci powiem jakiego kodowania spróbować. Możesz też w adaptacjach radaru kanał 7 przestawić z 0 na 1, ale to Ci da tylko 2 dodatkowe opcje poza głośnością gongu w MMI. Dystans i tryb.
hunter7 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 12 minut temu, pydzik napisał: Trzeba zmienić kodowanie w radarze. Niestety tam trzeba wyliczać pod wyposażenie, silnik i skrzynie. Wyślij mi pw z tym co masz w aucie to Ci powiem jakiego kodowania spróbować. Możesz też w adaptacjach radaru kanał 7 przestawić z 0 na 1, ale to Ci da tylko 2 dodatkowe opcje poza głośnością gongu w MMI. Dystans i tryb. Wysłałem PW , w mmi głośności gongu nie mam (chyba) i dystansu, tryb jest.
zbylu Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 23 godziny temu, hunter7 napisał: Pojeździłem trochę i jest różnica w kierownicy. Trzeba pojejeździć po zakrętach tak 80km/h w comfort jest lekko i trzeba więcej skręcać kierownicę. W dynamic ciężej chodzi i mały ruch powoduje większy skręt kół. Daje się to wyczuć. Też trochę pojezdziłem mam QZ7 i w comforcie kiera chodzi lżej a w dynamic się usztywnia a jak mają działać pozostałe tryby może ktoś podpowie
hunter7 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Poszukałem trochę w necie i okazuje się że QZ7 L LEN Power steering - to jest poprostu zwykłe elektyczne wspomaganie, to nie jest active steering ani dynamic sterring i dla wszystkich co mają taki układ kierowniczy w MCE 09 w byte 8 bit 4 należy pozostawić 0. - nie kodować bo ten bajt odpowiada za aktywny układ kierowniczy a to jest całkiem coś innego niż elektryczne wspomaganie.
zbylu Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Cenna informacja, mam skrzynie manual i zaznaczyłem w byte 8 bit 2 i 4 czyli silnik i kierownica,odznacze 4 zostanie tylko silnik czyżby moje odczucia odnośnie kierownicy to tylko efekt placebo ? 1
hunter7 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Spokojnie to ze nie masz aktywnego sterowania nie oznacza ze kierownica sie nie usztywnia w dynamicu musisz miec zakodowane Byte 11 Bit 7 Change 0 to 1 - Enable steering response difference in various ADS modes a w byte 8 bita 4 mozesz odznaczyc, ja tez tak zrobilem i zmiany w trybach sa wyxzowalne na kierownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się