Hohe Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 To według Ciebie Grzegorz, można mieć jakiekolwiek ustawienia ADS na concercie, czy nie?
wrclaguna Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 To według Ciebie Grzegorz, można mieć jakiekolwiek ustawienia ADS na concercie, czy nie? ===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/odblokowanie-audi-drive-select-323249/index4.html#post4192965
Hohe Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 To według Ciebie Grzegorz, można mieć jakiekolwiek ustawienia ADS na concercie, czy nie? ===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/odblokowanie-audi-drive-select-323249/index4.html#post4192965 Czytałem to wszystko ale myślałem, że jednak się da. Olinek pisał, że po założeniu przycisków będzie wyświetlało, ale z tego wynika, że nie będzie.
andynl Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 To może ja dodam coś od siebie w temacie ADS. W wersji dla leniwych lub oszczędnych jak ktoś nie ma ochoty kupować włącznika ADS i ESP (aby przełożyć na prawą stronę) można nabyć włącznik ADS w wersji UK. Oczywiście włącznik wyląduje wtedy po prawej stronie ale spokojnie można go tam dosięgnąć Numer OEM części UK RHD ADS schalter 8K2 959 674 E V10 ---------- Post dopisany at 19:21 ---------- Poprzedni post napisany at 19:19 ----------
Hohe Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Jeszcze wrócę do tego concerta. Myślę, że skoro w adaptacjach jest opcja włączenia i wyłączenia ADS, to wystarczy znaleźć odpowiedni, nieopisany bit w kodowaniu i będzie widać. Będę szukał.
sikszak Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Hohe szukaj szukaj i podziel sie wiedzą. Fajnie jakby w concercie dało się też wyświetlić wszystko na ekranie. Bo sam nie wiem czy jak uruchomię wszystko a nie będę miał przycisku to nie będę mógł nic przełączać? A skoro podobno nie da się w concercie tego wyświetlić a w panelu jes tylko jeden przycisk to jak widać którą opcje włączyliśmy? Kurcze sam nie wiem co i jak już z tym concertem
Hohe Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Ten pojedynczy przycisk jest od 2011 roku, tak pisał Grzegorz. Kup ten wcześniejszy. Ale szukał będę.
proximpuh Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Kurcze na Alledrogo wykupili wszystkie włączniki ADS, nie ma żadnego
Hohe Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Ja tak jeszcze w kwestii samego DIY. Kolega napisał, że jeden z pinów wpinamy do komfortu co może być trochę mylące bo, jak do tej pory, J519 na tym forum nazywane było MCE albo Bordnetz. Moduł komfortu to to w bagażniku. Sorry jeśli się czepiam, ale jeśli bym nie sprawdził na schemacie i pojechał z kablem przez całe auto, to bym się lekko wqurwił.
wrclaguna Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Kurcze na Alledrogo wykupili wszystkie włączniki ADS, nie ma żadnego to tak jak w Modułami 09 z literkami D lub P ............nieuswiadczy tez, jak jest to 500 pln trzeba dac . Co do CONCERTA to nie spotkałem jeszcze auta z ADS u mnie takze sprawdziłbym kodowanie w RADIO 56 .
Hohe Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Co do CONCERTA to nie spotkałem jeszcze auta z ADS u mnie takze sprawdziłbym kodowanie w RADIO 56 . Pewnie niełatwo będzie spotkać. Jak ktoś zamawia pełny ADS w Audi, to nie bawi się w Concerty raczej.
andynl Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Ja tak jeszcze w kwestii samego DIY. Kolega napisał, że jeden z pinów wpinamy do komfortu co może być trochę mylące bo, jak do tej pory, J519 na tym forum nazywane było MCE albo Bordnetz. Moduł komfortu to to w bagażniku. Sorry jeśli się czepiam, ale jeśli bym nie sprawdził na schemacie i pojechał z kablem przez całe auto, to bym się lekko wqurwił. No ale napisane jest że J519 w schemacie opisane onboard supply control unit (uczyć się języków bambusy:decayed:) Jeśli objaśniamy to ja bym jeszcze dopisał że kabelek który idzie do MCE do wtyczki brązowej T16b pin 4 nie dokładamy tam pina bo kabelek z pinem tam już siedzi i trzeba się pod niego podlutować.
wrclaguna Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Kilka rzeczy poprawiłem i uaktualniłem w pierwszym poscie
ppa4 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Hej, Mam i 1N3 i 2G High i manuala, ale stety niestety mam też wirusa od rPerformance na mapy silnika i pedału gazu ... Pytanie więc jak ADS będzie współpracował z wirusem, konkretnie chodzi właśnie o mapy pedału gazu i reakcje silnika ? Czy ustawienia tuningowe zostaną cofnięte, nadpisane, czy w ogóle to nie będzie ze sobą współpracować ?
olinek2 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 On nie grzebie w mapach niestety. On jedynie zmienia charakterystykę pedału gazu.
ppa4 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Z drugiej strony to moze i lepiej ... ale w takim razie jak ADS zachowa sie przy zmianach dokonanych w pedale gazu podczas tuningu ...
olinek2 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 No lekko muśniesz gaz to będzie już tak jak byś w podłogę wciskał, albo będziesz cisnął mocno gaz, a będzie wolniej się wkręcał.
ppa4 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 No tak ma dzialac ADS, ale obecnie mam zmiany w gazie zrobione przez tuning (nie podobaly mi sie fabryczne) i teraz jesli bede zmienial ustawienia ADS co sie stanie/bedzie dzialo z ustawieniami tuningowymi ?? Beda traktowane jako standardowe czy przepadną ??
olinek2 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Nie przepadną, jedynie lekko się zmienią zależnie jaki program, jednak jak spowrotem wrócisz do początkowych to będzie to samo. ADS w ECU nie grzebie.
ppa4 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Dzięki! Masz ADS u siebie? Jest sens grzebania i kodowania, naprawdę da się odczuć różnicę przy zmianie trybów? PS. ADS ma też opcję na quattro, jak ustalić czy ma się sportowy dyf quattro czy nie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się