rysiu2006 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Jak kupowałem auto nie działała klima myślałem ze czynniku nie ma wiec pojechałem nabić okazało się że czynnik jest prawie pełny więc chłopaki od klimatyzacji poprowadzili mi jeden przewód od klimy tak aby można było ja załączyć ale okazało się ze sprężarka jest do d*py. Chodziła bardzo głośno i zerwało pasek. Kupiłem używana sprężarkę i teraz moje pytanie czy trzeba czytać płukać cały układ z opiłków żeby nie zatrzeć nowej sprężarki czy np. jak zatarło się sprzęgło sprężarki to nie trzeba ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Jak sprzęgiełko to nie, jak tłoki, to syfy szły w układ i wtedy tak. Jak masz wątpliwości, to zobacz jak wygląda dysza dławiąca (na niej będzie widać jakieś opiłki itp). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiu2006 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 a jak to mam sprawdzić jak w układzie jest czynni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polny 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Musisz odessać , inaczej się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się