kowalzdmf Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2014 widze że wreszcie ktoś mi tutaj pomógł bo narazie to mi każdy każe miernikami wciskać się w coś o czym nie mam zielonego pojęcia. a Powiedz mi mistrzu czy będę musiał coś adoptować? czy wystarczy że podmienie MK?
Slawek Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 No fajnie by było jakbyś znał kodowanie modułu (łączy się więc kodowanie zapewne da się odczytać), bo z adaptacjami nie ma problemu wg. opisu a nie ma ich dużo i przeważnie w każdym module są tak samo ustawione (lub podobnie). Ale jak przypadkiem nie będziesz znał kodowania, to też damy radę na podstawie opisu funkcji jakie posiadasz.
kowalzdmf Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 yhy skumałem, a co do pobierania lewego prądu to moduł się także przyczynia? bo co 3 dni ładować akumulator tym bardziej że mam nowy to lekka przesada
relay Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Kolego sprawdź w abs czy masz jakieś błędy. Nie wiem jak w A4 b6 natomiast np. w sharanie prędkość czytana jest z czujnika abs. Nie ma sygnału nie ma prędkości i z automatu korekcji poziomu paliwa.
kowalzdmf Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Yhy to tego nie wiedzialem , czyli jutro podpinam vaga u sprawdzę ten abs. Jak cos to dam znac
Slawek Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Hmm tu byłoby rozwiązanie, ale jedno ale... w roczniku modelowym 2001 i 2002 prędkość sczytywana jest ze skrzyni biegów, a w późniejszych po CANie z ABS. Czyli prędzej by trzeba było badać czujnik na skrzyni. kowalzdmf jaki masz nr licznika?
kowalzdmf Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Hmm tu byłoby rozwiązanie, ale jedno ale... w roczniku modelowym 2001 i 2002 prędkość sczytywana jest ze skrzyni biegów, a w późniejszych po CANie z ABS. Czyli prędzej by trzeba było badać czujnik na skrzyni. kowalzdmf jaki masz nr licznika? Slawek jak będe dzisiaj po pracy to zobacze jaki to numer. Wiem że to juz jest kolorowy Lcd i wiem że to napewno jest zmieniany. A ten numer sprawdze po vagu? czy mosze go wyjąc?
Slawek Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 VAGiem sprawdzasz, po prostu nr sterownika to nr licznika np. 8E0 920 930 G
hidden22 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 siemka podmieniles juz komfort? mam podobny problem z elektronika. od czasu do czasu pilot nie dzialal mi nie dalo sie otworzyc ani zamknac auta. musialem otwierac z kluczyka ale tylko otwieraly sie drzwi kierowcy. po wejsciu doi srodka nie dalo sie wlaczyc wogole lampki w podsufitowce ale jak odpalilem auto ruszylem 5cm drzwi wszystkie odblokowaly sie i swiatlo w podsufitowce juz bylo. teraz juz wogole pilot nie dziala nie mgoe zamknac auta z pilota. na postoju bez kluczyka w stacyjce i nie zamknietych drzwiach tzn zamkniete sa ale nie centralny to miga mi czasmai dioda w drzwiach od alarmu...klapa od bagaznika czesto blokuje sie a reszta drzwi np moge otworzyc...tez mi ako rozladowuje cos bo nie chce sie uspac elektronika. takie bledy w module mam: 8 Faults Found: 01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications 01616 - Signal Wire to Interior Monitor 49-10 - No Communications - Intermittent 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 00955 - Key 1 35-00 - - 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-00 - No Communications 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-00 - No Communications 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 49-00 - No Communications 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-00 - No Communications 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent tutaj 2 blady w abs/esp 2 Faults Found: 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent 1 blad w silniku 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - -
kowalzdmf Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 siema ja jeszcze nie podmieniłem modułu ale umówiłem sie z elektronikiem na przyszły tydzień i zobaczymy co wynajdzie. A co do licznika wydaje mi sie ze jest to czujnik w skrzyni tak po rozmowie z mechanikiem przez telefon wymysliłem ale jak napisal Kolega "Slawek" dzisiaj skocze do auta i spisze numer sterownika licznika.... ---------- Post dopisany 23-04-2014 at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2014 at 20:54 ---------- Witam po mojej nieobecności ale już chyba wiem na czym stoje i dlaczego tak sie dzieje z moją nunią. Otóż auto stoi od 2 tygodni u elektronika który dopiero wczoraj tam zajrzał i stwierdził że wadą świrującego licznika jest to że licznik jest uszkodzony i że te modele tak mają nie wiem nie znam się. Ciekawy będę jak kupie licznik to czy będzie wszystko OK. A to że zamki tak jakby pstrykały i gdzieś auto brało lewy prąd to wina zamków w tylnich drzwich trzeba wymienić też jestem ciekawy. No nic ide szukać częśći
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się