Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana amortyzatorow na gwint?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tomaszku, nie każdy chce szorować brzuchem po asfalcie :wink::decayed:

Tomaszu gwint to nie szorowanie po asfalcie tylko zawieszenie które ustawiasz według własnych potrzeb. Lepiej się na tym jeździ niż na kombinacjach typu sportowa sprężyna+amortyzator seryjny.

---------- Post dopisany at 16:42 ---------- Poprzedni post napisany at 16:42 ----------

bizon dzieki za podpowiedz... wlasnie sie dowiedzialam ile sie podniesie ubezpieczenie.. wiec rezygnuje z obnizenia... placic o 20% wiecej rocznie bo samochod obizony o 3 cm... masakra... jak wymienie tylko amorki na b6 i zostawie sprezyny te co mam to bedzie dobrze smigac?

Będzie dobrze.

Opublikowano
Tomaszku, nie każdy chce szorować brzuchem po asfalcie :wink::decayed:

Tomaszu gwint to nie szorowanie po asfalcie tylko zawieszenie które ustawiasz według własnych potrzeb. Lepiej się na tym jeździ niż na kombinacjach typu sportowa sprężyna+amortyzator seryjny.

Przeczytaj cały wątek od początku :wink:

---------- Post dopisany at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany at 18:36 ----------

bizon dzieki za podpowiedz... wlasnie sie dowiedzialam ile sie podniesie ubezpieczenie.. wiec rezygnuje z obnizenia... placic o 20% wiecej rocznie bo samochod obizony o 3 cm... masakra... jak wymienie tylko amorki na b6 i zostawie sprezyny te co mam to bedzie dobrze smigac?

Jeśli masz 1BA to nie ma sensu wkładać amorków Bilstein B6 tylko wsadź B4 :wink:

Opublikowano
Tomaszku, nie każdy chce szorować brzuchem po asfalcie :wink::decayed:

Tomaszu gwint to nie szorowanie po asfalcie tylko zawieszenie które ustawiasz według własnych potrzeb. Lepiej się na tym jeździ niż na kombinacjach typu sportowa sprężyna+amortyzator seryjny.

Przeczytaj cały wątek od początku :wink:

---------- Post dopisany at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany at 18:36 ----------

bizon dzieki za podpowiedz... wlasnie sie dowiedzialam ile sie podniesie ubezpieczenie.. wiec rezygnuje z obnizenia... placic o 20% wiecej rocznie bo samochod obizony o 3 cm... masakra... jak wymienie tylko amorki na b6 i zostawie sprezyny te co mam to bedzie dobrze smigac?

Jeśli masz 1BA to nie ma sensu wkładać amorków Bilstein B6 tylko wsadź B4 :wink:

a dlaczego? cos nie tak bedzie? myslalam ze bedzie troszke twardszy?

---------- Post dopisany at 09:08 ---------- Poprzedni post napisany at 08:55 ----------

tomasz ale patrzylam w takim jednym sklepie internetowym to nie maja do naszego modelu. maja pelno innych ale nie ma do 8K2. no i czy na tych b4 nie bedzie sie

(jak to maz mowi) 'bujal jak lodka'

Opublikowano

Wkładaj B6, a nawet B7 na 17stkach będzie komfortowy i sztywniejszy w łukach.

Opublikowano
Wkładaj B6, a nawet B7 na 17stkach będzie komfortowy i sztywniejszy w łukach.

tylko jeszcze sie zastanawiam czy tego tez nie bede mualal podac w ubezpieczalni... czy to juz by podeszlo pod modyfikacje samochodu... :sciana: a b7 to nawet nie widzialam...

Opublikowano
Wkładaj B6, a nawet B7 na 17stkach będzie komfortowy i sztywniejszy w łukach.

Piłeś coś? :grin: B7 to nie o auto chodzi :wink:

Amorki o skróconym skoku do standardowych sprężyn???? :decayed:

Opublikowano
Wkładaj B6, a nawet B7 na 17stkach będzie komfortowy i sztywniejszy w łukach.

Piłeś coś? :grin: B7 to nie o auto chodzi :wink:

Amorki o skróconym skoku do standardowych sprężyn???? :decayed:

Nic nie piłem, chodzi o bilsteiny... wrzuci sprężyny z s-line i będzie idealnie.

B6 to jakby zamiennik ori i ubezpieczyciel nie powinien mieć nic do tego.

Opublikowano

8K0 413 031 AM

8K0 413 031 AP

8T0 413 031 AE

8T0 413 031 AF

8T0 413 031 L

BNE-H161

bilstein przód amorek

8T0 513 035 F

8T0 513 035 G

8T0 513 035 M

BNE-H162

bilstein tył amorek

tu masz linka:

katalog części

---------- Post dopisany at 10:57 ---------- Poprzedni post napisany at 10:55 ----------

Wkładaj B6, a nawet B7 na 17stkach będzie komfortowy i sztywniejszy w łukach.

Piłeś coś? :grin: B7 to nie o auto chodzi :wink:

Amorki o skróconym skoku do standardowych sprężyn???? :decayed:

Nic nie piłem, chodzi o bilsteiny... wrzuci sprężyny z s-line i będzie idealnie.

B6 to jakby zamiennik ori i ubezpieczyciel nie powinien mieć nic do tego.

Ale koleżanka zrezygnowała ze sprężyn i chce do swoich (1BA) wsadzić tylko nowe amorki :wink:

Opublikowano

To już wie co może kupić

Opublikowano

tylko teraz mam zagwostke czy b6 czy b4. czyli jakbym kupila b6 to za bardzo by sie nie roznilo tylko by inne czesci szybciej popadaly jednym slowem? czy samochod bylby troszke twardszy i czesci by az tak szybko sie nie zuzyly? bo ogolnie maz chcial troszke bardziej twardszy...

tomasz dziekuje za linki! :)

Opublikowano

Jedne i drugie pasują tylko te pierwsze będą trochę sztywniejsze, potwierdź czy to Avant czy sedan bo zrobiłem Ci te porównania dla Avanta.

---------- Post dopisany at 11:22 ---------- Poprzedni post napisany at 11:15 ----------

Ok, sprawdziłem i do sedana idą te same wg bilsteina:

katalog części

---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:22 ----------

Czyli te na przód:

katalog części

i te na tył:

katalog części

---------- Post dopisany at 11:24 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ----------

Przód:

BNE-H161

tył:

BNE-H162

Opublikowano

U nas na allegro znalazłem tylko na przód:

BILSTEIN 2 AMORTYZATORY PRZÓD AUDI A4 B8 A5 SPORT (4133011141) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Na tył nie widzę :kwasny:

ale u Ciebie w każdym sklepie powinni zamówić, posługuj się tymi oznaczeniami BNE-H161 i BNE-H162

---------- Post dopisany at 11:29 ---------- Poprzedni post napisany at 11:27 ----------

to te z wawieszeniem sportowym beda twardsze mam rozumiec niz te z zawieszeniem standardowym? tam mam szukac tak?

Wiesz co, może to moje subiektywne wrażenia ale wydaje mi się że amorek B4 do standardu i B4 do sportowego pomimo tego iż skok nie jest skrócony to są raczej sztywniejsze te drugie. Jeździłem na jednych i drugich i takie odniosłem wrażenie.

Opublikowano

ogolnie to co wysylales stroni to tez mam takie angielskie i tam jest adres do jednego sklepu. co prawda jest troszke drozej niz w tych internetowych tuningowych (o 10%) ale troszke sie obawiam zamowic w takim sklepie gdzie tylko wysylaja.. i to nie wiem co przyjdzie czy napewno to... zobacze czy w ym sklepie co bilstein podaje maja swoj sklep czy tylko tez wysylka...

Opublikowano

Szukaj po tych oznaczeniach BNE, spokojnie możesz zamówić w sklepie internetowym, nie wiem jak jest w UK ale myślę że podobnie jak i u nas że masz parę dni na zwrot towaru. Po drugie na pewno jest jakiś nr telefonu i możesz sobie zadzwonić i potwierdzić czy to na 100% te amorki będą wysłane.

Opublikowano

ok zdecydowalismy sie jednak na b4 do normalnego zawieszenia. standardowe. i rzy okazji chyba wymienimy wszystkie sprezyny, dla pewnosci ze wszystko jest ok. tylko musimy sprezyn poszukac jakis.

Opublikowano

Sprężyn nie musisz zmieniać jak nie są w jakiś znaczący sposób skorodowane, szkoda kasy :wink:

Opublikowano

aha w sumie tyl mamy wymieniony bo jedna sprezyna nam pekla. wtedy sie dowiedzielismy ze amor do wymiany. mam nadzieje ze mocno sie nie uszkodzila przez jadne 3 tyg na takim amorku... dziekuje bardzo za pomoc! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...