A4-Tomek Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2014 wczesniej cos z autem sie dzialo ? jakies szarpania ,przymulenia na chwile ? paliwo lejesz pewne ? próbowales odpalic z plaka ? jak odpali jak bedziesz krecil i dalej psikal plakiem to znaczy ze paliwa nie dostaje to albo pompa szrot albo cos gdzies zapchane bo inaczej nie wiem Tego dnia auto odpalalo, jezdzilo bez najmniejszego problemu. Auto postawilem na parę godzin pod blokiem i już nie odpalilo. Przecież pisalem że pompa pompuje bo widać jak ciśnienie rośnie na VAGu. Nastawnik ma 0,720 V i napięcie jest stałe. Paliwo tankuje na tesco a oni biorą z Lotosa. Filtr paliwa ma może z miesiąc i założyłem Manna. Silnik ewidentnie nie dostaje paliwa. Bo kręci lżej i szybciej niż normalnie. ---------- Post dopisany at 14:24 ---------- Poprzedni post napisany at 14:21 ---------- Na plaku chciał odpalic bo podczas kręcenia się zakrztusil nim czyli paliwa ma wtrysliwaczach brak. Nadal mnie zastanawia to co napisałeś czyli że jak pada wtrysk sterujący albo czujnik położenia wału to znika kąt wtrysku. U mnie zniknął a czujnik nie wywala błędu przerwania obwodu bo wtryskiwacz po odpieciu pokazuje błąd wychylenia iglicy ---------- Post dopisany at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:24 ---------- Przed chwilą okrecilem przewód wysokiego ciśnienia i nawet kropla nie wyleciała jak zakrecilem silnikiem... Czyli paliwo wogóle do wtryskow nie dochodzi.
A4-Tomek Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zrobiłem test na innym Zetorze. Po odpieciu czujnika obrotów wału i zakreceniu silnikiem odrazu wybilo błąd stały G28 (brak sygnału). U mnie robiąc to samo nie pokazuje błędu. Czyli na głupi chłopski rozum u mnie padł czujnik bo wierzyć się nie chce że te silniki mogą mieć inną konfiguracje. ---------- Post dopisany 13-04-2014 at 09:50 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2014 at 17:38 ---------- Dzisiaj założyłem inny czujnik używany kupiony ze szrotu i nadal nic komputer wogóle nie widzi że czujnik jest odpięty... Może problem leży po stronie ECU? Może kajś mu się straciło sprawdzanie tego czujnika. Bo skoro w innym aucie odpięcie czujnika wywalało błąd odrazu i stały to u mnie musiało by być tak samo a komputer nadal nie widzi tego. A skoro ECU nie widzi że silnik się kręci to jak ma otworzyć N109? ---------- Post dopisany at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ---------- Teraz tak myślę da się wykonywać adaptacje czujników? Może bym jakoś zmusił ECU do zczytywania czujnika.
krzysiek1606 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zrobiłem test na innym Zetorze. Po odpieciu czujnika obrotów wału i zakreceniu silnikiem odrazu wybilo błąd stały G28 (brak sygnału). U mnie robiąc to samo nie pokazuje błędu. Czyli na głupi chłopski rozum u mnie padł czujnik bo wierzyć się nie chce że te silniki mogą mieć inną konfiguracje.---------- Post dopisany 13-04-2014 at 09:50 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2014 at 17:38 ---------- Dzisiaj założyłem inny czujnik używany kupiony ze szrotu i nadal nic komputer wogóle nie widzi że czujnik jest odpięty... Może problem leży po stronie ECU? Może kajś mu się straciło sprawdzanie tego czujnika. Bo skoro w innym aucie odpięcie czujnika wywalało błąd odrazu i stały to u mnie musiało by być tak samo a komputer nadal nie widzi tego. A skoro ECU nie widzi że silnik się kręci to jak ma otworzyć N109? ---------- Post dopisany at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ---------- Teraz tak myślę da się wykonywać adaptacje czujników? Może bym jakoś zmusił ECU do zczytywania czujnika. to podmien komputer moze on sie zesral
A4-Tomek Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zrobiłem test na innym Zetorze. Po odpieciu czujnika obrotów wału i zakreceniu silnikiem odrazu wybilo błąd stały G28 (brak sygnału). U mnie robiąc to samo nie pokazuje błędu. Czyli na głupi chłopski rozum u mnie padł czujnik bo wierzyć się nie chce że te silniki mogą mieć inną konfiguracje.---------- Post dopisany 13-04-2014 at 09:50 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2014 at 17:38 ---------- Dzisiaj założyłem inny czujnik używany kupiony ze szrotu i nadal nic komputer wogóle nie widzi że czujnik jest odpięty... Może problem leży po stronie ECU? Może kajś mu się straciło sprawdzanie tego czujnika. Bo skoro w innym aucie odpięcie czujnika wywalało błąd odrazu i stały to u mnie musiało by być tak samo a komputer nadal nie widzi tego. A skoro ECU nie widzi że silnik się kręci to jak ma otworzyć N109? ---------- Post dopisany at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ---------- Teraz tak myślę da się wykonywać adaptacje czujników? Może bym jakoś zmusił ECU do zczytywania czujnika. to podmien komputer moze on sie zesral jeb to by było najgorsze straciłem cierpliwość do tego auta... Jutro dzwonię do mechanika czy przyjmie tą padakę. Powiem mu co sprawdziłem i może szybciej znajdzie przyczynę niż ja z Waszą pomocą.
vp-tdi Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 trudno jest komus pomuc na odległosc ,znajac zycie u siebie w godzine by auto smigalo jak wczesniej ,poprostu nie których czynnosci nie da sie opisac. ps juz dawno ci pisalem zebys go opchnął
A4-Tomek Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 trudno jest komus pomuc na odległosc ,znajac zycie u siebie w godzine by auto smigalo jak wczesniej ,poprostu nie których czynnosci nie da sie opisac.ps juz dawno ci pisalem zebys go opchnął No wiem że ciężko dlatego te pomysły które podsuwaliscie były cenne no ale nie dało rady. Jutro dzwonie do gościa który naprawia tylko VAG'i i ma dobra opinię. Dobrze że mam go blisko i z nim rozmawiałem na temat mojego Audi. Coś tam mi podpowiadał ale to samo co wy. Powiedział że jakby miał auto na miejscu byłby w stanie coś określić. Ja wiem że lepiej by było to sprzedać ale aktualnie brak hajsu na inne
krzysiek1606 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zrobiłem test na innym Zetorze. Po odpieciu czujnika obrotów wału i zakreceniu silnikiem odrazu wybilo błąd stały G28 (brak sygnału). U mnie robiąc to samo nie pokazuje błędu. Czyli na głupi chłopski rozum u mnie padł czujnik bo wierzyć się nie chce że te silniki mogą mieć inną konfiguracje.---------- Post dopisany 13-04-2014 at 09:50 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2014 at 17:38 ---------- Dzisiaj założyłem inny czujnik używany kupiony ze szrotu i nadal nic komputer wogóle nie widzi że czujnik jest odpięty... Może problem leży po stronie ECU? Może kajś mu się straciło sprawdzanie tego czujnika. Bo skoro w innym aucie odpięcie czujnika wywalało błąd odrazu i stały to u mnie musiało by być tak samo a komputer nadal nie widzi tego. A skoro ECU nie widzi że silnik się kręci to jak ma otworzyć N109? ---------- Post dopisany at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ---------- Teraz tak myślę da się wykonywać adaptacje czujników? Może bym jakoś zmusił ECU do zczytywania czujnika. to podmien komputer moze on sie zesral to by było najgorsze straciłem cierpliwość do tego auta... nie jest tak drogo komp ok100 i adaptacja immo:decayed:
trepek Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 No, masz okazje aby wkoncu zapodac programik do zetorka:decayed:
A4-Tomek Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 No, masz okazje aby wkoncu zapodac programik do zetorka:decayed: Jeśli Ecu się wysrał mechanik walczy dzwonił do mnie i że jak pominął pompę wtryskową to odpalił. Tak to powiedział ale sądzę że na Plaku go odpalał pytał się czy mam jakieś zabezpieczenia i czy mam kod do Immo. Niestety nie posiadam kodu
krzysiek1606 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 No, masz okazje aby wkoncu zapodac programik do zetorka:decayed: Jeśli Ecu się wysrał mechanik walczy dzwonił do mnie i że jak pominął pompę wtryskową to odpalił. Tak to powiedział ale sądzę że na Plaku go odpalał pytał się czy mam jakieś zabezpieczenia i czy mam kod do Immo. Niestety nie posiadam kodu ja bym zmienil mecanika na twoim miejscu:decayed:
vp-tdi Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 No, masz okazje aby wkoncu zapodac programik do zetorka:decayed: Jeśli Ecu się wysrał mechanik walczy dzwonił do mnie i że jak pominął pompę wtryskową to odpalił. Tak to powiedział ale sądzę że na Plaku go odpalał pytał się czy mam jakieś zabezpieczenia i czy mam kod do Immo. Niestety nie posiadam kodu a poco mu immo ? adaptacja immo i odpala nawet na kompie od afn-a
A4-Tomek Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 No, masz okazje aby wkoncu zapodac programik do zetorka:decayed: Jeśli Ecu się wysrał mechanik walczy dzwonił do mnie i że jak pominął pompę wtryskową to odpalił. Tak to powiedział ale sądzę że na Plaku go odpalał pytał się czy mam jakieś zabezpieczenia i czy mam kod do Immo. Niestety nie posiadam kodu a poco mu immo ? adaptacja immo i odpala nawet na kompie od afn-a Pewnie chciał go wylaczyc i sie zorientować czy nie blokuje dojścia paliwa. Nie wiem w jaki sposób immo blokuje silnik. Narazie nic więcej nie wiem. Nie mam żadnego znajomego speca od Diesli. Każdy z was ma daleko zeby się tu doturlac i pogrzebać na miejscu a ja też nie znam się aż tak. Wiem jedynie tyle z tego co sam szukałem że paliwo nie wychodzi na wtryskiwacze. Pompa wg. VAG daje ciśnienie a nastawnik jest ok. Najbardziej podejrzane jest to że komputer nie widzi tego zasranego czujnika położenia wału gdy mu wtyczke odepniesz i zakrecisz silnikiem. Obawiam się że coś w ECU padło... ---------- Post dopisany at 23:17 ---------- Poprzedni post napisany at 23:13 ---------- Krzysiek niestety ale najlepszy mechanik w Gliwicach ma terminy dopiero na Maj ;/ nie mam zamiaru aż tyle czekać... Ten u którego teraz Audi stoi jest od dawna u nas i ma autoryzacje Skoda Auto ale rozszerzył swoją działalność o Seata VW i Audi.
krzysiek1606 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Wiem jedynie tyle z tego co sam szukałem że paliwo nie wychodzi na wtryskiwacze. Pompa wg. VAG daje ciśnienie a nastawnik jest ok. [/color]Krzysiek niestety ale najlepszy mechanik w Gliwicach ma terminy dopiero na Maj ;/ nie mam zamiaru aż tyle czekać... Ten u którego teraz Audi stoi jest od dawna u nas i ma autoryzacje Skoda Auto ale rozszerzył swoją działalność o Seata VW i Audi. to niech wkreci zegar w pompe i zobaczy czy tlok sie porusza w pompie:decayed: ---------- Post dopisany at 06:50 ---------- Poprzedni post napisany at 06:48 ---------- albo zdejmie nastawnik i sprawdzi czy wszysko jest na swoim miejscu:wink:
vp-tdi Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Ten u którego teraz Audi stoi jest od dawna u nas i ma autoryzacje Skoda Auto ale rozszerzył swoją działalność o Seata VW i Audi. to duzo rozszerzył jak to to samo jest ,te same silniki i te same patenty. u ciebie sa 2 opcje : albo padł nastawnik lub coś w nim ( przestawila sie dawka czy cos,pekla sprezynka ,padl czujnik temp itd ) albo pompa wtryskowa szrot osotatnio dłubałem przy jakies skodzie sdi ,gosciu 3 lata jedzil normalnie nic sie nie dzialo ,az pewnego dnia nie mogl odpalic ,okazalo sie ze malutki opilek jakims cudem sie dostal do sekcji pompy i ja zatarlo. wymienilem mu sekcje od ahu bo innej akurat nie mialem ,kat wtrysku mu zwiekszylem bo mialo to cieko troche odpalic ale teraz mu smiga. oczywiscie nowe filtry mu zalozylem ( paliwa ) + dodatkowy filtr na wąż ( w razie czego ) . takze nie stety ale niby vp37 sa nie do zdarcia ale czasem ktoś ma pecha
A4-Tomek Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 No dobra ale jak w grupie 001 jak patrzysz na ciśnienie pompy to startuje od 29 mg/R i szybko rośnie to pompa jest sprawna co nie. Przy pompie i nastawniku było grzebane. Zobaczymy co mechanik wymozdzy bo moja wiedza na te tematy jest uboga. Narazie nie dzwoni więc nie ogarnął jeszcze. ---------- Post dopisany at 10:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ---------- Przecież pisalem że czujnik temp. Paliwa jest szrot ale pisaliscie że nie ma to wpływu na odpalanie.
vp-tdi Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 No dobra ale jak w grupie 001 jak patrzysz na ciśnienie pompy to startuje od 29 mg/R i szybko rośnie to pompa jest sprawna co nie. na to nie patrz ,bo pompe szrota tez jak probowalismy odpalic tez byly wskazania na vagu a z pompy lecialo jak by kot nasikał ,prawie zero a to ma sikac mocno. moge sie zalozyc o flache ze pompe wymienia i odpala od kopa nawet bez ustawiania kata wtrysku ,tylko cala sprawna pompe z nie ruszanym nastawnikiem.
A4-Tomek Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 No dobra ale jak w grupie 001 jak patrzysz na ciśnienie pompy to startuje od 29 mg/R i szybko rośnie to pompa jest sprawna co nie. na to nie patrz ,bo pompe szrota tez jak probowalismy odpalic tez byly wskazania na vagu a z pompy lecialo jak by kot nasikał ,prawie zero a to ma sikac mocno. moge sie zalozyc o flache ze pompe wymienia i odpala od kopa nawet bez ustawiania kata wtrysku ,tylko cala sprawna pompe z nie ruszanym nastawnikiem. Teraz Cię zaskoczę Auto odebrane. Cała zabawa kosztowała mnie 270zł Diagnoza: Rozlutowanie się nastawnika na środkowych blaszkach Napięcie było 0,720 V więc ich też to zaskoczyło. Dopiero jak otworzyli nastawnik to to znaleźli. Polutowali, ustawili co trzeba i auto pali od strzała nareszcie to jeździ
vp-tdi Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 nie zaskoczyles mnie pisalem ci wyzej opcje i padl nastawnik ( rozlutowanie sie itp ) ja jak bym ci to zlutowal to szybciej silnik bokiem by wylecial jak by lut puscił ,sa specjalne preparaty na takie lutowanie. po 2 jak pisalem wyzejjak by pompe zalozyla cala sprawna tak samo by odpalił od strzala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się