A4-Tomek Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 nie zaskoczyles mnie pisalem ci wyzej opcje i padl nastawnik ( rozlutowanie sie itp ) ja jak bym ci to zlutowal to szybciej silnik bokiem by wylecial jak by lut puscił ,sa specjalne preparaty na takie lutowanie.po 2 jak pisalem wyzejjak by pompe zalozyla cala sprawna tak samo by odpalił od strzala No faktycznie cóż blaszki nastawnika były czyszczone preparatem Kontakt S a lutowane było przy pomocy pasty lutowniczej (ponoć tej najlepszej dostępnej w Polsce). Czemu to puściło nie wiem. Jak do tego doszli już nie ważne. Ważne że naprawili Jakbyś mieszkał w pobliżu Śląska to bym się może i pofatygował na przelutowanie nastawnika skoro się tak chwalisz :decayed: ---------- Post dopisany at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany at 12:29 ---------- Trzeba było po prostu nie ruszać tego nastawnika. Byłby święty spokój no ale znaleźliśmy sporo opiłków na elektromagnesie więc jednak trzeba było to zrobić. Nastawnik był tylko dlatego ruszany bo auto czasem w czasie jazdy z dużymi prędkościami się "zakrztusi" aż szarpnie całą budą.
vp-tdi Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 pasta to do butow sie nadaje a nie na te blaszki. ja kwas ze szecji kupuje do lutowania .nigdy to nie pusci chyba ze w 800st C ---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ---------- a mam dom w Zabrzu wiec moze kiedys w nim zamieszkam.
A4-Tomek Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 pasta to do butow sie nadaje a nie na te blaszki.ja kwas ze szecji kupuje do lutowania .nigdy to nie pusci chyba ze w 800st C ---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ---------- a mam dom w Zabrzu wiec moze kiedys w nim zamieszkam. Hehehe po podgrzaniu jest to twarda cyna ale jednak coś nie tak z nią jest skoro puściła. To jak zamieszkasz w Zabrzu to podjade na przelutowanie haha ---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- Aha właśnie jak się wymienia czujnik temp. paliwa? Bo jak pisałem u mnie jest szrot. Jaka jest nazwa i rozmiar tego trojkatnego klucza potrzebnego do odkrecenia dekla nastawnika?
krzysiek1606 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 pasta to do butow sie nadaje a nie na te blaszki.ja kwas ze szecji kupuje do lutowania .nigdy to nie pusci chyba ze w 800st C ---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ---------- a mam dom w Zabrzu wiec moze kiedys w nim zamieszkam. Hehehe po podgrzaniu jest to twarda cyna ale jednak coś nie tak z nią jest skoro puściła. To jak zamieszkasz w Zabrzu to podjade na przelutowanie haha ---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- Aha właśnie jak się wymienia czujnik temp. paliwa? Bo jak pisałem u mnie jest szrot. Jaka jest nazwa i rozmiar tego trojkatnego klucza potrzebnego do odkrecenia dekla nastawnika? jedz do tego mechanika i ci czujnik wymieni
vp-tdi Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 lipna nasadke wez i nabij na to .czujniki temp paliwa posiadam jak cos nowe i uzywane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się