Skocz do zawartości
IGNOROWANY

gwint na seryjnych alu ?


tomacho

Rekomendowane odpowiedzi

Ja ogólnie to mam tylko sprężyny obniżające :naughty:

Teraz mam jeszcze zimówki 215 ale jakbym przy nich założył dystansy to przypuszczam że by mogły obcierać przy obciążeniu lub jakiś nierównościach o nadkola :kwasny:

Dlatego chcę zapodać 205 i wtedy kukać ile mm mogę dać szerzej

A co ze śrubami ? tyle ile mm ma dystans tyle mm dłuższe śruby ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląd wyglądem ale najważniejsze że nie przyciera się lusterkami o asfalt w zakrętach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jest fajny widok bo im mniejsza felga przy gwincie tym auto niżej siedzi
:think2:

Na logikę biorąc to tak to wygląda.

Przecież z podkręceniem gwintu ogranicza Cię nadkole albo felga,wiec im felga ma większą średnicę tym bardziej będzie nas ograniczać:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląd wyglądem ale najważniejsze że nie przyciera się lusterkami o asfalt w zakrętach

No raczej :decayed:

W sobotę lecę zakładać lato i będę kombinował z dystansami :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jest fajny widok bo im mniejsza felga przy gwincie tym auto niżej siedzi
:think2:

Na logikę biorąc to tak to wygląda.

Przecież z podkręceniem gwintu ogranicza Cię nadkole albo felga,wiec im felga ma większą średnicę tym bardziej będzie nas ograniczać:decayed:

Naprawdę koło na feldze 18" jest większe niż koło na feldze 15"? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jest fajny widok bo im mniejsza felga przy gwincie tym auto niżej siedzi
:think2:

Na logikę biorąc to tak to wygląda.

Przecież z podkręceniem gwintu ogranicza Cię nadkole albo felga,wiec im felga ma większą średnicę tym bardziej będzie nas ograniczać:decayed:

Naprawdę koło na feldze 18" jest większe niż koło na feldze 15"? :wink:

Ogolnie jak przymierzylem kolo 16" i 18" to wielkiej roznicy nie bylo.. moze bylyby takie same na aucie bo to bylo na trawie, wiec nie do konca rowno :) a co do opuszczania gwintu to ogranicza nas szerokosc felgi i ET. Bo chodzi o to, ze felga wystaje bardziej i przy nizszym ustawieniu obciera o nadkole albo jak jest szeroka w c**j lub na dystansie to o sam blotnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jest fajny widok bo im mniejsza felga przy gwincie tym auto niżej siedzi
:think2:

Na logikę biorąc to tak to wygląda.

Przecież z podkręceniem gwintu ogranicza Cię nadkole albo felga,wiec im felga ma większą średnicę tym bardziej będzie nas ograniczać:decayed:

Naprawdę koło na feldze 18" jest większe niż koło na feldze 15"? :wink:

Niby tak:polew:

Michał żeby z 16 założyć 18 to trzeba pod lewarować jeszcze trochę a żeby weszło.

Tak jak piszesz et i szerokość felgi to jedno a cale to inna sprawa:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokladnie jak zmienialem z 16 na 18 to dalem troche do gory. Ale to wszystko przez nadkole bo kolo jest szersze i ocieraloby :) cale kolo 205/55/16 i 225/40/18 sa mniej wiecej takie same :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tez wlasnie o tym mowie :D ze glownie od tego jak gwint obnizymy zalezy szerokosc felgi i ET :wink: Bo wlasnie cale kola sa mniej wiecej takie same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie duża ale róznica jest , ja po zmianie z 17 na 15 miałem problem wyjechać z podwórka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie kolo z wulkanizacji dziś przytemperował :kox:

Powiedział że jak założę 205 50 to będę szorował po asfalcie i za hu.. nie będzie komfortu :kwasny:

Autem czasem żona lata więc obawa jest czy czegoś nie zostawi za sobą... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ogolnie wiadomo, ze na glebie ogolnie trzeba w chu* uwazac :wink: ja np na 18" mniej uwazam niz na 16" ale i tak bardzo.. ale to dlatego, ze na zawieszeniu podnioslem auto :) przy duzym kole trzeba uwazc bardziej na dziury zeby nie skrzywic, a przy glebie na wszystko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki chleb powszedni tuningowca albo wygląd i uważać na wszystko co się da albo komfort:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki chleb powszedni tuningowca albo wygląd i uważać na wszystko co się da albo komfort:decayed:

Szczerze to nawet na tych 205 55 jest ogień... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...