wojcian Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Witam. Mam dylemat , zamierzam kupic nowe audi a4lub a5 ,tylko chcałbym z silnikiem 177km . Różnica w cenie miedzy 150a 177 to 2500euro,i pytanie do was , czy ma sens kupna wersji z silnikiem 150km , a nastepnie przerobic na 170, czy związane sa z taka pracą duże ingerencje w silnik tz wymiana turbo,sprzęglo, itd.Zrozumiale że program musi być nowy.Dzieki za wszelkie info.
pieron82 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 ja mam 143 i zrobione na 180 bez zadnej przeróbki mechanicznej, a jedynie ingerencja w soft. 1-2kpln z hamownia spokojnie się zmieścisz w samym chipie i będziesz zadowolony. Silnik 177 ma większy potencjał bo ma chyba inne turbo i z takiego wyciągniesz ponad 200KM.
wojcian Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Czyli jak bym to chcial zrobic z wymianą turbo , po zbliże się do kwoty różnicy w zakupie . Turbo około 4000 , soft 2000, to mamy 6000, a róznica to 10koła.To co będzie lepsze , za różnice dobrałbym wyposażenia.
C4NC3R Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Nie stracisz gwarancji na auto po zmianie softu?
wojcian Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2014 W moim przypadku jest to do obejścia. O ile pamiętam to chyba w seacie można było podnieś moc bez utraty gw w autach vag, ale nie wie czy to był czip czy soft, ale chyba soft.
wrclaguna Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Teraz pytanie o oznaczenie silnika bo nie wszystkie nowe modele rozkminione sa ze wzgledu na zabezpieczenie fabryczne . Najlepiej spytac sie tunera .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się