Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czy takie mają być mapy gazowe ?


bongod

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę zbyt duża korekcja się rozjeżdża, a które to LPG a PB bo nie widzę czy jest za ubogo czy za dużo . Sam wykres jest ładnie wyrysowany dla dwóch tylko napisz które to które to ci powiem co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze żebym ja wiedział :) pewnie górna jest gazowa :) . A ten mnożnik koncowy nie jest za niski a początkowy za wysoki? Tak tylko pytam bo kompletnie sie nie znam na tym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak teraz jeszcze raz patrze to skoro korekcja schodzi w dół to masz na gazie za ubogo. I trzeba to podciągnąć. Jakie wtryski masz ? Jakieś ciśnienie? Jaki reduktor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski hany złote bez dysz odpowiednik zielonych chyba , reduktor antarctic ciśnienie nie mam pojęcia :)

---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ----------

A lambda nie powinna pokazać za ubogiej mieszanki?

---------- Post dopisany 19-04-2014 at 13:30 ---------- Poprzedni post napisany 18-04-2014 at 22:08 ----------

I czy może tak się dziać przez za małe wtryski bo mam ponad 190 kucy podobno a hany złote są do 200 i jak ktoś mi już powiedział plus minus 15 %.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złote to max 50KM na cyl. czyli u ciebie do 200KM (4cyl) ale w silniki v6 do 300KM bo zawsze sie mierzy moca na cyl.

Labda moze wyżucic błąd a nie musi jak jest nie duza roznica to sobie korekcje ecu zrobi. Generalnie najlepiej dac tu jak juz hana to niebieska max do 60KM powinn ogaranac ale wtryski to nie wszystko bo wiem ze glupie reg fast ogaranialy po 170KM z 1.8t.

Podstawa to odpowiednie cisnienie na reduktorze plus ogarnieta osoba i korekcja map w trakcjie jazdy pod roznymi warunkami jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz spadki ciśnienia z 1,3 na 0,7 ? reduktor nie daje rady jeśli tak .

Instalacja nowa? Mnożnik bez sensu ustawiony , za nisko opuszczony i jest ubogo w wyższych obciążeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie dlaczego 0,7 Bar ?? jak to ma działać ciśnienie optymalne by coś wykombinować to 1,1-1,2.

A tak jak kolega pisze wyżej jak ci spada tak ciśnienie to reduktor do wymiany bo u mnie np. na KME Gold spadki z 1,16 na 1,05 przy max bucie.

A kto Ci kolego robił mapy ? może sam czy skąd masz ten wykres?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem zdjęcie u gazownika który zakładał instalacje . A może być tak że to nie wina reduktora tylko gazownika i jego ustawień?

---------- Post dopisany at 12:34 ---------- Poprzedni post napisany at 12:30 ----------

masz spadki ciśnienia z 1,3 na 0,7 ? reduktor nie daje rady jeśli tak .

Instalacja nowa? Mnożnik bez sensu ustawiony , za nisko opuszczony i jest ubogo w wyższych obciążeniach.

Ja tak piszę na podstawie tych map, a że się nie znam to napisałem że z 1,3 na 0,7 bo tak wywnioskowałem z tej podziałki w barach :D.

A może z ciśnieniem pomyliłem mnożnik :) jeśli tak to wybaczcie laikowi :) .

---------- Post dopisany 23-04-2014 at 13:46 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2014 at 12:34 ----------

Reduktor podmieniony na ac 250 i bez zmian podobno. Można ten mnożnik podnieść żeby nie było ubogo w wyzszych obrotach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak można tylko trzeba to najlepiej robic w czasie jazdy by robic korekty. No tak reduktor podmienil a mapy od nowa ustawił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno ze 30 razy ustawial :) i przejechał z 100 km heh . Ogolnie mam teraz tego ac 250 mnożnik od 1.2 do 0.8 . Mówi że jak wsadził by niebieskie hany to by jeszcze mnożnik spadl końcowy prawda to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak ustawial to nie mogl ich podciaganac ? Bo z tego co piszesz to on tylko robi je na gotowo czyli nic przy nich nie robi. A spokojnie mozna je podciagnac to i mnoznik sie zmieni i nie bedzie za ubogo. Najlepszy mnoznik w okolicy 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No on twierdzi że jak podciąga to coś innego źle wychodzi . I ogólnie jak mapy pokrywa to za ubogo jest . Mapy gazowe są na poczatku troszke niżej niz benzynowe ( wydaje mi się że z tąd szarpanko przy zmianie biegów) potem ida sporo ponad benzynowymi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy coś mylicie pojęcia

On ma bogato powyżej 8ms dlatego mnożnik jest poniżej 1

Zalewa go gazem, czyli albo ciśnienie za duże lub wtryski

@bongod sprawdź vagiem korekty długoterminowe w bloku 32, pewnie będzie spory minus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski zielone koni 190 więc raczej ciśnienie. Na reduktorze to się reguluje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski zielone koni 190 więc raczej ciśnienie. Na reduktorze to się reguluje?

U mnie mam też zielone koni około 185 ciśnienie 1.2 bara.

W reduktorze masz śrubkę na klucz ampulowy 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojade do kogos innego poprostu bo mam juz dosc tego znajomego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej ustawia się z pomocą vaga patrząc na korekty.

Mapy wcale nie muszą się pokrywać.

Kup lepiej interfejs do lpg około 40zł i sam sobie ustawisz.Vaga też dobrze mieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe ale z tego wszystkiego mam teraz ac czerwonego a nie antarctica. W sumie ciezko cos powiedziec o tym antarctiku bo nic w sieci nie pisza o nim w przeciwienstwie do ac :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...