Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wspomaganie na zimnym / cieplym


shut88

Rekomendowane odpowiedzi

kurcze miałem ten sam problem że jak się zagrzeje to ciężej się kręci więc wymieniłem płyn i teraz jest jeszcze gorzej niż przed wymną i teraz nie wiem czy mogłem coś zrąbać przy wyminie a robiłem dokładnie tak jak w opisie który znalazłem na forum czy to już koniec pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze miałem ten sam problem że jak się zagrzeje to ciężej się kręci więc wymieniłem płyn i teraz jest jeszcze gorzej niż przed wymną i teraz nie wiem czy mogłem coś zrąbać przy wyminie a robiłem dokładnie tak jak w opisie który znalazłem na forum czy to już koniec pompy

Jak sie nie pieni plyn to na to wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze zrobic temat regeneracjy pompy wspomagania i pokazac jak mozna zaoszczedzic i miec ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz pompe kyb np jak ja w 1.8t to kupujesz np z golfa 4 1.8. Przekladasz wszystkie bebechy i lata ogolem z olejem wychodzi 120 zl zrob to sam. Dasz rade nic trudnego ok. 6 godzin lajtowej pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem, i tak myślę ze może pasek sie slizga. Podczas wysokiej temp sie grzeje i wyciąga. Może warto pasek sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regenerowalem magiel i mechanik wlal mi DOT 4 który sie nie nadaje i tak jeździłem aż do teraz czyli jakieś 8 miechów. Pompa przez to mi siada jestem wkurwiony. Wczoraj wysysalem stary i dolewalem zielonego febi mineral. Zresztą na obudowie zbiorniczka jest napisane żeby używać minerala. Zobaczymy czy to pomoże. Za jakieś 2 tyg wymienię raz jeszcze gdyż starego dokładnie nie spuscilem.Zrobiłem plukanke 5 razy

---------- Post dopisany at 13:03 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ----------

Ja takie przeskoki mam raz działa raz nie. Czyli przy skrecie idzie ciężko za chwilę złapie i idzie lżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem, że jeśli pojeżdżę autem dosyć długo i się porządnie wszystko nagrzeje to kierownica wtedy ciężej chodzi. Kupiłem jakiś płyn do wspomagania ze stacji, wymieniłem - lipa dalej to samo. Pojechałem do sklepu normalnego i kupiłem taki jak należy płyn, wymieniłem i teraz lajcik. Leciutko się kręci czy na zimnym czy na ciepłym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...