Skocz do zawartości
IGNOROWANY

P czyszczeniu VNT muł


luka4f

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem. Wyczyściłem zmienną geometrię, nie było luzów na wałku. Po skręceniu turbiny i zamontowaniu w aucie turbo nie działa, muł jak cholera.. Pod małą górkę ledwo co podjechałem. Po wciśnięciu gazu turbo przez ułamek sekundy próbuje dodać mocy ale odrazu przechodzi jakby w tryb awaryjny. Dodam, że wężyk zasysa gruszkę i normalnie chodzi. Mogłem coś pochrzanić przy skręcaniu jej do kupy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to nie jest tak że jak odwrotnie założymy pierścien to jest max przełądowanie przynajmniej tak się parę razy spotkałem na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to jak czyszcze turbo to potem dmucham powietrzem ze spreżarki tam gdzie idą spaliny czyli w część gorącą i wtedy przestawiam tym cięgłem od zmiennej geometrii i jak gwiżdże to znaczy ze wszystko dobrze złożone ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo źle złożona geometria, albo wąż Ci spadł lub nie jest szczelnie założony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwrotnie założony pierścień.

Pokazales na prawde. Pierscien odwrotnie to przeladowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwrotnie założony pierścień.

Pokazales na prawde. Pierscien odwrotnie to przeladowanie.

Szklana kula tylko tyle powiedziała. Jakby były logi to nie byłoby żadnych dywagacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwrotnie założony pierścień.

Pokazales na prawde. Pierscien odwrotnie to przeladowanie.

Szklana kula tylko tyle powiedziała. Jakby były logi to nie byłoby żadnych dywagacji.

Nie potrzebuje szklanej kuli zeby wiedziec jak zachowuje sie VNT po odwrotnym zalozeniu pierscienia sterujacego. Dziekuje, skonczylem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwrotnie założony pierścień.

Pokazales na prawde. Pierscien odwrotnie to przeladowanie.

Szklana kula tylko tyle powiedziała. Jakby były logi to nie byłoby żadnych dywagacji.

Nie potrzebuje szklanej kuli zeby wiedziec jak zachowuje sie VNT po odwrotnym zalozeniu pierscienia sterujacego. Dziekuje, skonczylem.

a to tylko wiedza ci co im auto po czyszczeniu sprezarki nie jedzie do2500:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...