Bajbus98812 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam dziś ściągnołem przewód od klapy gaszącej i dmuchnołem w nią i okazało się że zawór po prostu przepuszcza powietrze czy tak ma być nie wiem w każdym bądź razie auto z tym zdiętym przewodem gaśnie gdy wyłącze zapłon czy to jest prawidłowe ? ---------- Post dopisany at 15:19 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ---------- I jeszcze jedno pytanie czy w filtrze powietrza jest podłączone jakieś podciśnienie ? bo u mnie brak jakiego kolwiek wężyka wychodzącego z filtra pow
POWER-KRIS Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś. Coś w stylu - czy to dobrze ze jak wylacze zapłon to auto gaśnie. ;-) Niech ktoś zgasi a ty patrz na Egr i ten siłownik / gruche ma się na chwilę zamknąć. Wtedy ok. Co do przewodu do filtra to jeżeli zawory n75 mają na trzeciej końcówce swój prostokątny filtr to już nie potrzeba iść do filtra powietrza.
Bajbus98812 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Ok właśnie sprawdziłem i działa a nie wiedziałem ze to ona odpowiada nie za gaszenie auta tylko za telepanie pod czas gaszenia a na vagu egr duty mam 19 9 % jak przygazuje wartość ta spada do 04 a gdy silnik spada z obrotów to do 22 %
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się