noxes 4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Panowie, ktoś coś powie na ten temat, warczy strasznie mi napinacz paska wielorowkowego. Warczy tylko jak ruszam czy też jak dam gazu z około 1000rpm. Co w nim tak warczy? Jest sens kupić używany czy lepiej nowy? A może to coś innego nie on? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 U mnie nie tyle co warczy ale słychać go na zimnym silniku, taki metaliczny/grzechoczący dźwięk, jak się nagrzeje silnik to cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 U mnie nie tyle co warczy ale słychać go na zimnym silniku, taki metaliczny/grzechoczący dźwięk, jak się nagrzeje silnik to cisza Kamil a jaki olej masz zalany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Co ma olej do napinacza paska? Panowie, ktoś coś powie na ten temat, warczy strasznie mi napinacz paska wielorowkowego Nie skacze bardzo? U mnie jak kupiłem auto to skakał jak szalony i też go było słychać. Kupiłem drugi pasek i spokój Stary pasek był już twardy a w zimie popiskiwał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noxes 4 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Co do oleju oleju i napinacza łańcucha rozrządu to potrafi się czasem odezwać. Olej 5w40 ale nie o tym tu mowa. Czy nie skacze nie wiem, na wolnych obrotach nie widać by brdzo szalał. On warczy tylko w określonych warunkach, jak ruszam z niskich obrotów i jest takie warczenie popiskiwanie. Kurdę nie bardzo mi się chce rwać przód dowyjecia napinacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 napinacz wyjmiesz bez zdjejmowania przodu. popuścisz pasek i odkrecisz 3 srubki napinacza i masz na wierzchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noxes 4 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Tak tak tyle, że dostęp jest tam kiepski:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 ojjjj no już nie przesadzaj:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noxes 4 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 No wiesz rozrząd też wymieniają bez rwania przodu:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 no ale w rozrządzie trzeba patrzeć na ząbki a tu nie hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 U mnie nie tyle co warczy ale słychać go na zimnym silniku, taki metaliczny/grzechoczący dźwięk, jak się nagrzeje silnik to cisza Kamil a jaki olej masz zalany? Olej nie ma z tym żadnego związku. 0W40 Millers XFS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się