LeszekA6 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Witam, Problem dotyczy b5 1.9TDi AFN (110KM). Od pewnego czasu zaczął zauważalnie więcej palić i zrobił się "mułowaty". Z robionych już wcześniej rzeczy przy tym silniku to wtryski, pompa i hydraulika. Zamieszczam logi do oceny i podpowiedzi co może być nie tak. 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS-y 000bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM I tu ciekawa sprawa: log 011bs pokazuje błąd "not avaliable" itp. Jaka przyczyna że nie mogę zaobserwować ruchu sztangi? dynamiczne: 001d - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003d - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004d - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008d - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010d - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011d - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jakieś pomysły co się dzieje? Pozdrawiam.
zib0l Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Twoj sterownik ecu nie obslugujr tej grupy 11bs
LeszekA6 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Tak podejrzewałem. A jakieś sugestie na podstawie logów?
miodzio992 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Jak więcej pali to może przepływka padła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się