przepalek 0 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 witam,chce obnizyc autko o 3 do 5cm i teraz nie wiem co wybrac i wogole skad wziac? jaki zawias, czy same sprezyny ?jakie firmy? ceny? najlepiej jakby komfort niewiele spadl(bo zeby wogole nie spadl to nawet nie wspominam bo to wrecz nierealne:P ).prosze o wypowiedzi, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 same sprężyny to na pewno nie (choć różne są opinie)... 50mm to już chyba jednak przesada, no chyba że jeździsz po torze tylko, albo trzymasz w garażu auto Same spręzyny to raczej tania impreza. Także jeszcze przemyśl te 50mm. Te 30mm to będzie chyba optymalne rozwiązanie, ale nie napisałeś w ogóle jakię masz kółka. Tu fajnie stoi avancik Tak na zachęte :053: Zawiecha firmy KW (ceny) do B6tki gdzie kupić, ot pierwsze z brzegu: http://www.atc.com.pl/index.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepalek 0 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 aha koleczka sa poki co seria 16" ale na lato moze przyjdzie 17 (a jak sypna wiecej kasiury to i 18) , ale to wciaz jest wielka niewiadoma PS fakt z tym 50mm to przegialem jednak 30mm bo ogladalem fotki jak to wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 http://www.allegro.pl/item155923253__amortyzatory_i_sprezyny_do_audi_a4_s_line_.html i wg mnie wystarczy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepalek 0 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 hmm 50tys przelotu,no i byl przy 1,9tdi a to raczej ciezszy silnik, do 1.8t nie rozni sie zawias ??twardosc sprezyn ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 to nie moja aukcja a co do wagi to wydaje mi się że jak szukałem zawiasu to 1,8t to były te same co 1.9 tdi masz namiary kolesia a co do 50 tys przejechanych w niwmczech to to jest jak 5 tys przejechanych w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 przede wszystkim sprawdź po kodach czy fabrycznie auto nie zostało obniżone. Szukałbym zawiechy gwintowanej, zawsze ustawisz pod swoje gusta, kółka i porę roku nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepalek 0 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 moje nie zostalo. teraz zwracam sie do posiadaczy b6 1.8T najlepiej s-line i ludzi majacych ETKI jakie sa numery seryjne amorow do 1.8 T bo rozwazam kupno tego zawiasu z aukcji i chcialbym zeby pasowal.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 masz ośke?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 moje nie zostalo. teraz zwracam sie do posiadaczy b6 1.8T najlepiej s-line i ludzi majacych ETKI jakie sa numery seryjne amorow do 1.8 T bo rozwazam kupno tego zawiasu z aukcji i chcialbym zeby pasowal.pozdrawiam Nie zapomnij porównać z ceną w ASO!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szubek-line Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Witam, mogę coś powiedzieć na temat komfortu zawieszenia, które jest oryginalnie montowane w wersji s-line takowe posiadam w moim avancie ( tzn. wg producenta zawiecha obniżona o 2cm i oczywiście inne amorki). Mam już przejechane 170 tyś i zastanawiam się czy na wiosnę nie zmienic na serię, oponki i felgi na lato od zawsze 235/45/17. Jeśli chodzi o komfort to jest to niezły kompromis pomiędzy bezpieczeństwem a miękim resorowaniem ale biorąc pod uwagę nasze kiepski drogi to po dłuższej eksploatacji człowiek ma troszkę dosyć walenia i wg mnie szkoda autka. Zdecydowanie odradzam obniżanie autka poniżej tego co zaleca producent, chyba ze ktoś jeżdzi tylko po lotniskiu Oczywiście na równej drodze autko sunie jak po szynach. Pomimo tych 2cm i tak trzeba bardzo uważać na koleiny i krawężnki. Nawet na spowalniaczach można uszkodzić autko. Dopiero zimą kiedy zakładam stalówki 16 i oponki 205/55 to jakoś w miarę można podrózować. Najgorszy jest moment zmiany z zimówek na letnie wtedy to dopiero człowiek przeżywa szok i ma ochotę wywalić amorki i sprężyny na serię. pozdrawiam i życzę małych dziur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepalek 0 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 no to daliscie mi nieco do myslenia tym bardziej ze na wiosne szykuje sie wieksza felga... tylko jak to bedzie wyglada 17 albo 18 i seria zawias praktycznosc czy wyglad oto jest pytanie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3M03 0 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 zwracam sie do posiadaczy b6 1.8T najlepiej s-line i ludzi majacych ETKI jakie sa numery seryjne amorow do 1.8 T podaj typ handlowy auta a podeślę Ci nr części pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się