johny_bravo Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Witam, mam mały problem z temperaturą w układzie chłodzenia... Gdy jeżdżę po mieście 10-15 min temp jest w okolicach 90stopni i tak zostaje ale gdy tylko wyjadę na trasę spada. Jadąc ze stałą prędkością ~150-170 km/h spada do 70stooni a nawet trochę poniżej. Zwalniam do 100 km/h podnosi się wskazówka. Układ odpowietrzony, czujniki G2/G62(nowy oryg) sprawdzone vagiem i pokazują praktycznie tą samą temp, różnica jest +-5stopni. Czy potwierdza to uszkodzenie termostatu ?Jeśli tak to jakiego mam szukać do B6 1.8t BFB 2004r ? W etce widzę - 06B121111K dobrze patrze ? Dodam, że vag cały czas widzi błąd 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open CircuitP1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Dziękuję za sugestie i porady.
Mario Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Wymień termostat, numer się zgadza. Nie łączy kostka na termostacie, a skoki temperatury są wynikiem pękniętego mocowania wewnątrz termostatu
johny_bravo Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Opublikowano 2 Maja 2014 Dzięki za szybką odpowiedź ;-) Poczytałem trochę i wiem, że chce włożyć oryginał ale mam pytanie czy Behr to ten który był montowany na pierwszy montaż? Czy tylko ASO ?
Mario Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Kiedyś kupiłem termostat, był tańszy od fabrycznego o 100 zeta. Rozbebeszyłem połowę auta, założyłem, zalałem G12 i potem rozpoczęła się desperacka próba łapania nowego płynu Okazało się, że średnica króćca nowego termo jest o 1mm mniejsza niż starego Całe szczęście w starym był to dobry element... i tak miałem prawie nową hybrydę
johny_bravo Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Opublikowano 2 Maja 2014 ale ten kupiony przez Ciebie to był własnie Behr ?
edekxp Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Można ten termostat naprawić. Prawdopodobnie urwane przewody od grzałki w środku. Naprawiałem już kilka i działają jak należy Dodatkowo w tym przypadku brakuje pewnie oringu, i część płynu idzie na duży obieg Poczytaj to: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-238/b6-avj-termostat-cos-innego-2-post-dolu-211709/
Kodzak Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Pół roku temu wymieniałem termostat i kupiłem firmy BEHR. Jest identyczny jak oryginalny tylko ma zamazane loga audi i vw. i co najważniejsze jest tańszy.
johny_bravo Opublikowano 7 Października 2014 Autor Opublikowano 7 Października 2014 @edekxp Dzięki za info dotyczącą naprawy, na pewno cenna informacja ale niestety ja się pospieszyłem i już zamówiłem. Wybrałem własnie Behr po przeczytaniu forum. Mam nadzieję, że będzie wszystko idealnie bo B6tka szykuje się wielkimi krokami na zmianę softu Dam znać jak po wymianie. Edit. Jestem po wymianie. Temp stoi w miejscu rowniutko na 90stC. Wydaje się że problem rozwiązany. Dzięki za sugestie, były trafne. Odgrzeje trochę... Problem powrócił, jest dokładnie to samo. Od maja nie minęło zbyt wiele czasu dlatego lekko podirytowany jestem. Zdecydowałem, że założę teraz w ASO ich termostat ich wymiana, szkoda czasu na reklamacje... Mam nadzieje, ze tym razem pojeździć będzie mi dane trochę dłużej na sprawnym termostacie :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się